اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام درمانی آمریکا: ما هنوز در موج اول کرونا قرار داریم

عضو ارشد کارگروه کرونای کاخ سفید، وقوع موج دوم کرونا در ایالات متحده را رد کرده و گفت این کشور هنوز در موج اول قرار دارد.

مقام درمانی آمریکا: ما هنوز در موج اول کرونا قرار داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آنتونی فائوچی» رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا می‌گوید بر خلاف اینکه صحبت‌هایی از موج دوم ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده زده می‌شود اما این موج هنوز رخ نداده است.

فائوچی که عضو ارشد کارگروه کرونای کاخ سفید نیز هست، در مصاحبه با نشریه «وال‌استریت ژورنال» گفت: «مردم در حال صحبت کردن درباره موج دوم هستند. ما هنوز در موج اول قرار داریم».

به نوشته وبگاه «هیل»، وی برخی گزارش‌ها و ادعاهای مقامات آمریکایی را مبنی بر اینکه افزایش موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا نشانه انجام تعداد بیشتر آزمایش است، رد کرد.

این مقام آمریکایی پیشتر نیز هشدار داده بود کابوس کرونا به این زودی تمام نمی‌شود و شاید تا سال آینده اوضاع آمریکا عادی نشود.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد که از مجموع پنجاه ایالت در آمریکا تا کنون ۲،۲۰۸،۴۰۲ مبتلا به این بیماری و همچنین ۱۱۹،۱۳۲ مورد فوتی بر اثر آن گزارش شده است.

پیش‌بینی اخیر دانشگاه واشنگتن آمریکا نشان می‌دهد که شمار تلفات ناشی از بیماری کرونا در این کشور تا ماه آگوست امسال به ۱۴۵ هزار نفر خواهد رسید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول