اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: افزایش حقوق همه المپین‌ها یکسان است/با تشکیل هیات امنا مدیر موزه معرفی می‌شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با تصمیم کمیته ملی المپیک مبلغ افزایش یافته حقوق المپین‌ها برای همه یکسان است.

سعیدی: افزایش حقوق همه المپین‌ها یکسان است/با تشکیل هیات امنا مدیر موزه معرفی می‌شود

کیکاوس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره افزایش حقوق المپین‌ها اظهار داشت: قرار شد مانند هر سال درصدی را افزایش دهیم و حدود 56 نفر از دارندگان مدال طلا، نقره و برنز المپیک تا 2016 از این پرداخت‌ها بهره می‌برند.

وی درباره اینکه پیش از این اعلام شده بود ممکن است افزایش حقوق این ورزشکاران طبق رنگ مدال باشد، گفت: این موضوع مطرح شد اما در نهایت کمیته تصمیم گرفت برای همه ورزشکاران درصد مشخصی را افزایش دهد چرا که صندوق حمایت از قهرمانان بر اساس رنگ مدال ماهیانه حقوق پرداخت می‌کند. پرداخت‌های ما هم در حد کمک به این المپین‌هاست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص شده مرحله دوم حقوق سهمیه بگیران المپیک توکیو چه زمانی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز ستاد عالی تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

سعیدی در باره وضعیت اساسنامه کمیته ملی المپیک یادآور شد: نسخه‌ای که دولت به شورای نگهبان ارسال کرد در این شورا بررسی و پاسخ آن به هیأت دولت داده شده اما هنوز نمی‌دانیم پاسخ چیست چون هنوز به ما ابلاغ نشده است.

وی درباره اینکه آیا زمان پرداخت بودجه در سال جدید به فدراسیون‌ها مشخص شده، گفت: این موضوع در برنامه کاری ما قرار دارد. صالحی‌امیری قول تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه گرفته است و باید در اینجا از حمایتی که دولت از ما دارد تشکر کنیم. به محض دریافت بودجه آن را بین فدراسیون‌ها توزیع خواهیم کرد. همچنین آئین‌نامه کمک فدراسیون‌های المپیکی در هیأت اجرای تصویب شده که این برای فدراسیون‌های است که سهمیه المپیک توکیو را گرفته‌اند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرار است مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک معرفی شود، عنوان کرد: کارها در حال بررسی است. با تشکیل هیأت امنا مدیر موزه هم معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول