اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک‌های مؤمنانه یادگاران شهدای استان چهارمحال و بختیاری به نیابت از پدر

پدرانشان با لبیک به امام(ره) برای دفاع از خاک و ناموس و وطن از زن و فرزند دل بریدند و شجاعانه در میدان نبرد جان‌فشانی کردند، امروز هم یادگارانشان دیگربار ندای رهبر را لبیک گفتند و این‌بار در رزمایش مواسات، همدلی و نوع‌دوستی را به نمایش می‌گذارند.

کمک‌های مؤمنانه یادگاران شهدای استان چهارمحال و بختیاری به نیابت از پدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تنها یک‌سال از شکل‌گیری هیأت فرزندان شهدای استان چهارمحال و بختیاری می‌گذرد و در همین مدت کوتاه اعضای این هیأت یعنی یک‌هزار و 500 فرزند شهید استان تلاش کرده‌اند در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرین باشند.

خودشان هدف از این گردهم آمدن‌ها را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پدران شهیدشان عنوان می‌کنند.

40 سال پیش پدرانشان با لبیک به امام(ره) برای دفاع از خاک و ناموس و وطن از زن و فرزند دل بریدند و شجاعانه در میدان نبرد جان‌فشانی کردند، امروز هم یادگارانشان دیگربار ندای رهبر را لبیک گفتند و این‌بار در رزمایش مواسات، همدلی و نوع‌دوستی را به نمایش می‌گذارند.

فاطمه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به فعالیت‌های هیأت فرزندان شهدای استان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: 156 بسته حمایتی به نیابت از شهدا در میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین 240 کیلوگرم مرغ به ارزش 20 میلیون ریال میان نیازمندان توزیع شد.

این فرزند شهید از اهدای 115 میلیون ریال به کارگران فصلی خبر داد و افزود: این مبلغ به نیابت از شهدا در روز ولادت امام علی(ع) و همچنین در نیمه شعبان به کارگران فصلی که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا بیکار شده بودند اهدا شد.

احمدی اقدام به گندزدایی بازار، معابر و خیابان‌ها توسط فرزندان شهدای مدافع حرم استان را از دیگر اقدامات این هیأت عنوان کرد.

وی با اشاره به تجلیل از مدافعان سلامت استان اظهار داشت: فرزندان شهدای استان از 40 پرسنل بیمارستان هاجر و پزشکان و پرستاران بخش عفونی این بیمارستان با اهدای گل قدردانی کردند.

انتهای پیام/68023/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول