اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی در استان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی

اردوان قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: باتوجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، باشگاه‌های دارای مجوز پس از مراجعه به نهادهای مربوطه و انجام امورات و رعایت پروتکل های بهداشتی (شامل فرم تعهد نامه مدیران باشگاه‌ها، غربالگری و خوداظهاری ورزشکاران و اجازه و تائیدیه هیات پزشکی ورزشی) می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل بهداشتی در باشگاه‌ها اعم از رعایت بهداشت فردی که شامل استفاده از ماسک، دستکش، حوله شخصی و نیز تایم بندی جهت حضور تعداد افراد مشخص و محدود در زمان‌های تعیین شده، همچنین انجام تست تب سنجی توسط مدیران باشگاه‌ها و ضدعفونی نمودن فضا و وسایل به‌صورت روزانه چندین مرحله می‌باشد که باید توسط باشگاه‌های بدنسازی انجام شود.

رئیس هیات بدنسازی استان خوزستان گفت: تکمیل فرم.های خود اظهاری ورزشکاران و غربالگری ورزشکاران نیز از نکاتی است که باید انجام شود.

وی یادآور شد: باشگاه‌های دارای مجوز نیز از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه و نیز اداره کل جهت دریافت تسهیلات بانکی ساماندهی شدند که در اسرع وقت اقدام به ارائه تسهیلات برای آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول