اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کویت خواستار راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه شد

سفیر کویت در بلژیک در نشستی مجازی که توسط اتحادیه اروپا ترتیب داده شده بود بر ضرورت رسیدن به راه‌حلی سیاسی برای بحران سوریه تأکید کرد.

کویت خواستار راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه اروپا سه‌شنبه شب (دیشب) نشستی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کرد که از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست «جاسم البدیوی» سفیر کویت در بلژیک و رئیس هیأت‌های نمایندگی این کشور در اتحادیه اروپا و «ناتو» بود.

خبرگزاری رسمی کویت «کونا» امروز (چهارشنبه) گزارش داد، البدیوی در این نشست مجازی بر «ضرورت حصول راه‌حل سیاسی برای حل بحران سوریه» و نیز حمایت کویت از «ملت برادر سوریه» تأکید کرده است.

بر اساس این گزارش، البدیوی به نقش کویت و سه کنفرانس نخست برگزار شده در این کشور ویژه طرف‌های کمک‌کننده به سوریه اشاره کرد و افزود، آن کنفرانس‌ها هسته کنفرانس‎‌های فعلی درباره سوریه را تشکیل دادند.

وی تأکید کرد: حمایت کویت از ملت برادر سوریه از نیت صادقانه و خالص برای کم کردن از رنج این ملت سرچشمه گرفته است تا ملت سوریه نیز از امنیت و ثبات برخوردار شوند.

البدیوی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌‎‌های بین‌المللی برای حمایت از ملت برادر سوریه در سایه شیوع کرونا ادامه پیدا کند و به آغاز روند سیاسی و تسهیل ورود کمک‌های انسانی بیانجامد خصوصا اینکه بحران سوریه وارد سال دهم خود شده است.

وی درباره مشارکت کویت در این نشست مجازی هم گفت، دعوت اتحادیه اروپا از کویت برای شرکت در نشست مذکور نشان‌دهنده اذعان به نقش کویت از ابتدای بحران سوریه تاکنون و قددانی از کمک‌های انسانی آن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول