اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور به اداره راه خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال جاری تحویل راه و شهرسازی خراسان رضوی می‌شود.

تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور به اداره راه خراسان رضوی

سید رضا موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال جاری تحویل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی می‌شود.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی ۲ هزار و ۵۹۶ روستا وجود دارد، افزود: از این تعداد تاکنون در  ۹۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده و مابقی هم در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۱ درصد منازل روستایی این استان مقاوم‌سازی شده است، اضافه کرد: در بحث نوسازی سهمیه خراسان رضوی ابلاغیه سال گذشته 15 هزار واحد بود که پایان سال تمامی این واحدها تکمیل می‌شود.

موسوی‌نیا با اشاره به ساخت ۱۰ هزار مسکن محرومین در خراسان رضوی، گفت: سال گذشته با حضور معاون باقر نوبخت این طرح در این استان شکل گرفت که متاسفانه این موضوع تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مجدد این طرح شروع شد که ۸ هزار واحد در سطح روستاهای خراسان رضوی و ۲ هزار واحد هم در حاشیه شهر مشهد آغاز و قبل از موعد مقرر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول