اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تأسیس حوزه علمیه خواهران در آستارا از نان شب هم واجب‌تر است

امام‌جمعه موقت آستارا تأسیس حوزه علمیه خواهران در این شهرستان را از نان شب واجب‌تر دانست و گفت: اگر از بین ۱۰۰ خانواده، حداقل پنج خانواده فرزندان خود را به حوزه علمیه بفرستند مساجد ما این‌چنین خالی نمی‌ماند.

تأسیس حوزه علمیه خواهران در آستارا از نان شب هم واجب‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی ظهر امروز در مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد عباسیه این شهرستان با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در تقویت پایه‌های فرهنگ اسلامی اظهار کرد: تقویت پایه‌های فرهنگ اسلامی بدون داشتن سبک زندگی اسلامی محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه علمیه برادران و تأسیس حوزه علمیه خواهران در شهرستان آستارا از نان شب هم واجب‌تر است، تصریح کرد: اگر از بین ۱۰۰ خانواده، حداقل پنج خانواده فرزندان خود را به حوزه علمیه بفرستند مساجد ما این‌چنین خالی نمی‌ماند.

امام‌جمعه موقت آستارا با اشاره به اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را به تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا تشویق و ترغیب کنند، بیان کرد: حوزه علمیه آستارا در وضعیت خوبی به سر می‌برد و می‌تواند به لحاظ مباحث فرهنگی و اعتقادی به مردم این شهرستان کمک کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا با اشاره به نقش تربیتی امام جعفر صادق (ع) در ماندگاری دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: این امام همان در زمان حیات خود منشأ و پایه‌گذار خدمات بزرگی برای دین اسلام بوده  و امروز به برکت ایشان،  آثار نبوت و اهل‌بیت (ع) زنده و پابرجا مانده است.

 

به گزارش فارس، مرزداران غرب استان گیلان در سال‌روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد عباسیه   این شهرستان را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پای‌بندی به پروتکل‌های بهداشتی عزاداری خیابانی کرده و در سال‌روز امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول