اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کوبا: تداوم بحران کرونا نابرابری‌های اجتماعی در آمریکا را تشدید می‌کند

وزیر خارجه کوبا گفت که تداوم شیوع ویروس کرونا در آمریکا نقص‌های سیستماتیک و نابرابری‌های اجتماعی در این کشور را بیش از پیش نشان می‌دهد.

کوبا: تداوم بحران کرونا نابرابری‌های اجتماعی در آمریکا را تشدید می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه کوبا روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تداوم شیوع ویروس همه گیر کرونا، نابرابری‌های اجتماعی در ایالات متحده را تشدید می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «پرنسا لاتینا» «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا در توییتی نوشت: «12.7 درصد از جمعیت آمریکا را آفریقایی تبارها شکل می‌دهند و 22 درصد کشته شدگان ناشی از کرونا آفریقایی تبارها هستند.»

وزیر امور خارجه کوبا در ادامه نوشت:«بیماری ناشی کرونا نواقص سیستمی را نشان می‌دهد که در آنجا فقرا و اقلیت‌ها بدون حمایت به حال خود رها شده‌اند.»

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به هشت میلیون نفر رسیده است و از این تعداد بیش از ۴۳۹ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

با وجود اینکه میزان قربانیان آمریکا نسبت به هفته‌های اخیر به پایین‌ترین حد خود رسیده، اما این کشور با آمار بیش از 2 میلیون نفر مبتلا به این ویروس و مرگ بیش از 116 هزار نفر همچنان در صدر جدول کشور‌های درگیر با این بیماری قرار دارد.   ایالت نیویورک بیشترین شمار  فوتی‌های  کرونا در آمریکا را دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول