اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارائه طرح توسعه اقتصاد دانش بنیان در مجلس/ مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: طرحی تحت عنوان جهش تولید بر محور اقتصاد دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ایم تا از این طریق ضمن افزایش رضایت مصرف‌کننده ایرانی از کیفیت محصولات تولید ‌داخل، زمینه را برای رقابت این محصولات در بازارهای خارجی نیز فراهم کنیم.

ارائه طرح توسعه اقتصاد دانش بنیان در مجلس/ مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد

 سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از موضوع اشتغال به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی ملکان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق تاکید مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مهم‌ترین مسئله امروز کشور است و بر همین اساس باید همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به‌‌ویژه در مجلس شورای اسلامی با رویکرد رونق بیش از پیش اقتصاد انجام گیرد

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد و رونق فعالیت‌های اقتصادی، بحث اشتغال نقشی بسزا دارد و این موضوع در شهرستان ملکان نیز یکی از مطالبات جدی مردم است و به همین خاطر ایجاد اشتغال برای جوانان ملکان را به‌طور جدی در مجلس شورای اسلامی دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی به شعار سال مبنی‌بر جهش تولید نیز اشاره کرد و گفت: ملکان از جمله شهرستان‌هایی است که واحدهای تولیدی و کارخانه‌های نیمه تمام متعدد در آن وجود دارد و بدون تردید تکمیل و راه‌اندازی این واحدها می‌تواند تاثیر مهمی هم در بحث اشتغال‌زایی و هم تحقق شعار سال داشته باشد و تلاش می‌کنیم با هماهنگی مسوولان اجرایی و از طریق پیگیری امور مربوطه در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گامی هر چند کوچک در مسیر جهش تولید و عمل به دستورات مقام معظم رهبری  در شهرستان برداشته شود.

وی ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی را یکی از زمینه‌های تحقق این امر دانسته و یادآور شد: با توجه به‌وجود ظرفیت‌های بالا در بخش کشاورزی شهرستان ملکان، ایجاد صنایع تبدیلی و واحدهایی که بتوانند محصولات زراعی و باغی را به‌صورت مستقیم خریداری و به محصول نهایی تبدیل کنند، یکی از حلقه‌های مفقوده در جهت اشتغال‌زایی و رونق بیش از پیش تولید در منطقه است.

موسوی از ارائه طرحی در مجلس با عنوان جهش تولید بر محور اقتصاد دانش بنیان نیز خبر داد و تصریح کرد: افزایش کیفیت محصول یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد و رشد تولید است و در این میان ورود فناوری و اقدامات دانش بنیان به چرخه تولید می‌تواند تاثیر مستقیم در افزایش کیفیت محصول نهایی داشته باشد و بر همین اساس طرحی تحت عنوان جهش تولید بر محور اقتصاد دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ایم تا از این طریق ضمن افزایش رضایت مصرف‌کننده ایرانی از کیفیت محصولات تولید ‌داخل، زمینه را برای رقابت این محصولات در بازارهای خارجی نیز فراهم کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم گفت: حقوق‌های نجومی یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم است، چرا که برخی مدیرانی که مقادیر زیادی حقوق می‌گیرند، به اندازه کافی خروجی و فعالیتی نداشته و نمی‌توانند مشکلات کشور و ملت را حل کنند. 

وی گفت: مجلس یازدهم وظیفه دارد که به صورت جدی و تا پایان بستن پرونده حقوق‌های نجومی در میدان حاضر بوده و اقدامات اساسی در این زمینه برداشته و بر این موضوع نظارت کافی کند. 

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول