اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روشنایی پارک‌های سنندج در طول شب خاموش است/ ممانعت از فعالیت دست‌فروشان

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا روشنایی همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر سننرج در طول شب خاموش است.

روشنایی پارک‌های سنندج در طول شب خاموش است/ ممانعت از فعالیت دست‌فروشان

لقمان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش شیوع کرونا در سطح شهر سنندج هستیم.

وی افزود: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان شهرداری سنندج مجموعه‌ای از اقدامات را در راستای کاهش شیوع کرونا در سطح شهر در دستور کار قرار داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: از نیمه خردادماه سال‌جاری ورودی تمام پارک‌ها با نیوجرسی مسدود شده است و پارک‌هایی که امکان مسدود بودن آن وجود نداشت با نوار خطر  مسدود شده است.

حیدری افزود: به دلیل اینکه مردم شبانه برای تفریح و استراحت به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند و این تجمع‌ها عامل شیوع بیشتر کرونا می‌شود، نسبت به خاموش نمودن روشنایی تمام پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام شد.

وی گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی، ست‌های بازی، تجهیزات ورزشی و کل سطح تفرجگاه‌ها به طور مداوم و مستمر در حال انجام است.

ممانعت از فعالیت دست‌فروشان خیابان فردوسی 

حیدری اضافه کرد: با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی از هفته گذشته از فعالیت دست‌فروشان خیابان فردوسی جلوگیری بعمل آمده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: با هدف کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا، ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری که بصورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند از تجمع و حضور در پارک‌ها و معابر اصلی خودداری نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول