اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ساری: انگیزه لازم برای گلزنی نداشتیم/شکست مقابل ناپولی ناامیدکننده بود

سرمربی یوونتوس بعد از شکست مقابل ناپولی در فینال کوپا ایتالیا گفت: واقعا این شکست برای باشگاه، بازیکنان و هواداران ناامیدکننده بود.

ساری: انگیزه لازم برای گلزنی نداشتیم/شکست مقابل ناپولی ناامیدکننده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته فینال کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 به وقت ایران با رویارویی تیم‌های ناپولی و یوونتوس آغاز شد. ناپلی‌ها در مرحله نیمه نهایی اینتر میلان را حذف کرده بودند و یوونتوس هم دیگر تیم شهر میلان، آث میلان را از پیش رو برداشته بود.

این دیدار در وقت های معمول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات ناپلی ها عملکرد درخشانی داشتند و موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کردند.

ساری بعد از این شکست و از دست دادن جام قهرمانی، گفت: واقعا این شکست برای باشگاه، بازیکنان و هواداران ناامیدکننده بود. ما اصلا انگیزه و شدت لازم برای رسیدن به برد را نداشتیم. در این دیدار به دلیل مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنان تغییراتی در ترکیب داشتیم. قدرت بدنی بازیکنان در حد اعلا نبود البته توانستیم توپ را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: در این بازی جایگاه های فردی را از دست دادیم. کلا برنامه ریزی مناسبی نداشتیم و در طول 90 دقیقه توپ تنها در 2 نقطه زمین می چرخید. گل نزدن خط حمله یوونتوس یک امر عجیب و نادر است. رونالدو مثل دیبالا و کوادرادو شدت لازم برای گلزنی را نداشت. البته به دلیل تعطیلات بلندمدت به دلیل کرونا این امری طبیعی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول