اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکنش رئیس شورای شهر به شروع دوران محکومیت یک عضو شورا

رئیس شورای شهر مشهد به شروع دوران محکومیت یک عضو شورای این شهر واکنش نشان داد.

واکنش رئیس شورای شهر به شروع دوران محکومیت یک عضو شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در واکنش به اجرای حکم زندان امیر شهلا در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هوالحق

آقای امیر شهلا، عضو محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از غالب اتهامات اخلاقی که علت موجبه آغاز پرونده ایشان بود، در کلیه مراحل بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی تبرئه شد و همچنین در ارتباط با اتهام مالی نیز در دادگاه تجدید نظر تبرئه شد، اما با اعتراض دادگستری استان و اعمال ماده 477 در دیوان عالی کشور، رای برائت دادگاه تجدید نظر نقض شد و رای 2 سال زندان برای ایشان قطعی و از هفته جاری به اجرا در آمد. ما همچون گذشته داوری درباره ماهیت موضوع و تناسب میان جرم انتسابی و مجازات در نظر گرفته‌ شده را به حقوق‌دانان و افکار عمومی می‌سپاریم.

به باور ما به عنوان یک سنت الهی، در محضر خداوند متعال، اگر داوران این پرونده به صواب و عدالت عمل کردند، وظیفه خودرا انجام داده‌اند، اما در غیر این‌ صورت، این دنیای فانی دار مکافات است و قطعا نتیجه عمل خود را در منظر مردم خواهند دید.

مردم در طول نزدیک به 3 سال از آغاز فعالیت شورای پنجم شاهد بودند که ایشان در مورد خدمت به مردم، به ویژه محرومینِ جامعه آرام و قرار نداشت و از تمام ظرفیت اجتماعی خود استفاده می‌کرد؛ خواه برای حل مشکل مسکن‌ خانواده‌ای که پنج قلو به دنیا آوردند، یا کاشتن حلزون گوش برای مادری ناشنوا، تا تامین کولر کلاس دانش‌آموزان یک منطقه محروم و کمک به بیماران خاص و یا سایر نیازمندان؛ "امیر" همچنین در آغاز شرایط کرونا با همت جامعه صنعتی مشهد کمک‌های ارزشمندی را سازماندهی کردند برای خرید تجهیزات پزشکی؛ مواردی که از یاد و خاطر مردم قدرشناس مشهد بیرون نخواهد رفت.

مطمئن هستم آقای امیر شهلا زندان را هم به فرصتی برای تفکر بیشتر و تقویت فضای خودسازی، خیرخواهی و کمک به دیگران تبدیل خواهد کرد...

از درگاه ایزد منان سلامتی برای والدین سالخورده و بیمارش، شکیبایی و بردباری برای همسر و فرزندانش و عاقبت به خیری و آزادی هر چه سریع‌تر برای ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول