اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس یازدهم؛ انقلاب در ساختارها و تحولات اساسی

مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی و جوان است که حسب قانون فرصت و ظرفیت های بسیاری برای اصلاح امورکشور در حل مشکلات خاصه فرهنک و اقتصاد و افزایش ثروت و قدرت مردم و قوت نظام را با نمایندگانی انقلابی و تازه نفس و منسجم دارا می‌باشد.

مجلس یازدهم؛ انقلاب در ساختارها و تحولات اساسی

خبرگزاری فارس ــ یادداشت میهمان؛ سیّدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس: مجلس یازدهم شورای اسلامی  یک مجلس انقلابی و جوان است که حسب قانون فرصت و ظرفیت های بسیاری  برای اصلاح امورکشور در حل مشکلات خاصه فرهنک و اقتصاد و افزایش ثروت و قدرت مردم  و قوت نظام  را با نمایندگانی انقلابی و تازه نفس و منسجم دارا می‌باشد.

اینجانب بر پایه تجارب گذشته، دوران کنونی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه با  گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حفظه الله دوران ترسیم و شکل‌گیری آینده‌ای بسیار روشن می‌بینم و فرصت طلایی از ۱۴۰۰ به بعد را آغاز دوران  شکوفایی کشور و مدیریت اندیشه های ناب و عالمانه و دوران بسط و گسترش فرهنگ اسلام ناب و اجرای قوانین اسلام وفق قانون اساسی و اصلاح و پاک‌سازی، مدیریت های اجرایی و فرهنگی و اداری پیش بینی می کنم.

لذا بهره‌گیری از ظرفیت های قانونی مجلس یازدهم، جهت  تلفیق اقتصاد و فرهنگ با اولویت رسیدگی به اقتصاد اقشار آسیب پذیر و حمایت از محرومین و رونق تولید و بازار کار و کسب و تجارت با رقابت سالم در مبادلات تجاری مبتنی بر نظارت را لازم میدانم،  چرا که حتماً این مجلس و دولت ۱۴۰۰  متفاوت با دولت فعلی و مجلس دهم می‌باشد و رئوس اهم برنامه های کاری این مجلس در پیام حضرت آقا به وضوح تبیین گردیده است.

خط مشی این مجلس با اولویتِ پرداختن به اقتصاد و فرهنگ و رفع  بیکاری و تورم، و وظایف تقنینی و نظارتی، مبارزه با انواع و اقسام  فساد اداری و اخلاقی مالی و حیف و میل بیت المال واختلاس و چپاول است و با حمایت از روند رضایتمندانه و عدالت گستر در قوه قضائیه  که در همین مدت نسبتا کوتاه با ریاست محترم حضرت آیت الله رئیسی دامت برکاته  در اجرای عدالت و صدور احکام بدون ملاحضات و اعمال نفوذ هایی که قبلا رایج بوده، خود نوید بخش آغاز فصل نوینی در تحقق اهداف مقدس و خدمات کارگزاران مومن و انقلابی  در این نظام مقدس  به ملت شریف ایران است.

امیدوارم که ضمن پاسداری از اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی و اهداف مقدس امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و سرلوحه قرار دادن منویات و ارشادات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر فرهنگ جهاد و شهادت و مکتب حاج قاسم،
مجلس یازدهم  با همراهی و همکاری سایر قوا بتواند، بر مشکلات فایق آید و در خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگ ایران، رضایت امام  و شهدا و ولی عصر سلام الله علیه و خدای متعال را جلب نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول