اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حضور حجت‌الاسلام حاجی صادقی و سردار جوانی در جلسه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان

نخستین جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در سال ٩٩، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.

حضور حجت‌الاسلام حاجی صادقی و سردار جوانی در جلسه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در سال ٩٩، صبح امروز (پنجشنبه ۲۹ خرداد)  با حضور نماینده ولی فقیه و معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت اصول بهداشتی در قم برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه و سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد روندهای فرصت ساز و چالش های تقابل جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه های داخلی و بین المللی و نیز راهکارهای بهره گیری از فرصت‌ها و کاهش آسیب ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه بررسی چرایی بر زمین ماندن مطالبات اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای گذشته و الزامات و راهکارهای تحقق «جهش تولید» مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول