اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عجایب روزگار مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد/این است معنای دموکراسی و آزادی بیان آقایان!

این روزها و در حالی که همگان باید در آرامش باشند تا مجلس یازدهم به کار خود در این خصوص رسیدگی کند متاسفانه شاهدیم مدیران دولتی در فضای مجازی در حال تبلیغ هستند که این هم از عجایب روزگار در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

عجایب روزگار مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد/این است معنای دموکراسی و آزادی بیان آقایان!

خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، در حالی که این روزها موضوع یک اعتبارنامه به خبر اول رسانه های کشور تبدیل شده و موضوعی در چارچوب قانون و مربوط به قوه ای دیگر است  اما شاهدیم مدیران دولتی در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه های شخصی خود در مقام تحریک برآمده‌اند.

در این میان برای جلوگیری از هرگونه تنشی انتظار می‌رفت استاندار به عنوان نماینده دولت به مدیران جدی می‌داد اما متاسفانه برخی مدیران دولتی برای خوش خدمتی از آنجا که نگران صندلی‌های مدیریتی خود هستند سعی بر تحریک مردم دارند.

بهتر این بود مدیران دولتی به قانون تمکین می‌کردند و اجازه می‌دادند قانون تصمیم بگیرد این در حالی است که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تمامی مدیران هشدار داده بود که حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند.

فضا به گونه ای رقم خورده بود که حتی عنوان می شد مدیران دولتی حق استفاده از تصاویر کاندیدا در وضعیت صفحات مجازی خود را نیز ندارند.

با نگاهی به مجلس یازدهم و رویکرد انقلابی آن از همان ابتدای کار نمایندگان مجلس بر اساس دلایل و مستندات به بررسی اعتبارنامه‌ها پرداخته‌اند تا بتوانند از همین ابتدای کار به مُر قانون عمل کنند.

متاسفانه در همان دوره انتخابات هیچ کس نتوانست مدیران دولتی را از رفتن و حمایت از یک کاندیدای خاص باز دارد و انتخابات در گچساران به گونه ای پیش رفت که حتی برای انتخاب معتمدین و افراد روی صندوق نیز به مشکل برخوردند و استاندار کهگیلویه و بویراحمد معاون خود را شبانه به گچساران فرستاد.

اما این روزها و در حالی که همگان باید در آرامش باشند تا مجلس یازدهم به کار خود در این خصوص رسیدگی کند متاسفانه شاهدیم مدیران دولتی در فضای مجازی در حال تبلیغ هستند که این هم از عجایب روزگار در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به هر حال نمایندگان مجلس در روزهای آینده تصمیم خود را خواهند گرفت اما بهتر است مدیران استان در چنین فضایی به جای تحریک احساسات مردم سعی بر ایجاد آرامش داشته باشند تا هر آن چه صلاح و مصلحت است توسط نمایندگان مردم در مجلس انجام شود.

این در حالی است که همین جماعت که همواره دم از آزادی بیان و دموکراسی می‌زنند و میزان را رای مردم می‌دانند نشان داده‌ا‌ند که کمترین اعتقادی به این شعارها ندارند و آن را ابزار دست خود در موقعیت‌ها و شرایط مختلف قرار داده‌ا‌ند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول