اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هدف نهایی انقلاب تمدن‌سازی است/ رسانه‌ها با اراده، ایمان و انگیزه پای کار انقلاب باشند

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: هدف نهایی انقلاب تمدن سازی است و امیدواریم رسانه‌ها با اراده، ایمان و انگیزه پای کار انقلاب باشند.

هدف نهایی انقلاب تمدن‌سازی است/ رسانه‌ها با اراده، ایمان و انگیزه پای کار انقلاب باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حسین محمدرضایی امروز در آیین اختتامیه جشنواره یادداشت نویسی‌گره به همت بسیج رسانه شهرستان نکا در سالن ارشاد نکا اظهار کرد: ملت بزرگی داریم و در دنیای امروز به عنوان ملت بزرگ در بحران‌ها و سختی‌ها شناخته شده‌ایم و باید با اراده و ایمان و انگیزه ادامه مسیر دهیم.

 

وی افزود: در بحران کرونا مشکلات فراوانی به دلیل عدم شناخت صحیح وجود داشت که نحوه ورود مردم به این مسائل و مدیریت بحران مهم است و ملت ما با انگیزه ورود کرده و سرافراز بیرون آمدند.

محمدرضایی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب و طول این انقلاب بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی و قائله‌های مختلف در انقلاب کار را برای ما سخت می‌کرد؛ ادامه داد: از طرفی عدم آشنایی با جنگ و آمادگی کامل برای مقابله و از طرفی توانمندی عراق و آمادگی ارتش عراق برای جنگ با ایران کار را بر ما سخت کرده بود.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اضافه کرد: در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران اگرچه با دستان خالی وارد شدیم اما شکست نخوردیم و پیروز شدیم، چون مردم همراه و همگامی داشتیم

وی بیان کرد: با عظمت تمام و حمایت مردم پیروز جنگ شدیم و وجبی از خاک در اختیار اجانب قرار نگرفت.

 

رضایی با اشاره به اینکه بعد از جنگ بحران‌های مختلف سیل و زلزله و مشکلات بود؛ اما مردم فعالانه در صحنه حضور بافتند؛ خاطر نشان کرد: از اسفند سال گذشته بیماری کرونا دامن‌گیر ما شد و ورود بهنگام مردم موجب افتخار و سربلندی ما در دنیا شد.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مشکل داریم اما مدیریت کردیم چون مردم در صحنه ماندند و باج ندادند.

وی با اعلام اینکه رسانه در کشور ما گره گشایی کرد و این پایان کار نیست، تصریح کرد: در ادامه با بحران‌های مختلف مواجه خواهیم بود و انگیزه و ایمان در کشور ما مهم است.

محمدرضایی گفت: باید بدانیم وقتی ایمان و انگیزه خود را از دست دهیم؛ دشمن به اهداف پلید خود خواهد رسید و لذا باید با قدرت ایستادگی کنیم.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: در انقلاب بحران‌های مختلف را با اراده و ایمان و انگیزه پشت سر گذاشته و می‌گذاریم و باید تمدن ساز باشیم که هدف نهابی انقلاب است و تغییر رژیم هدف اولیه بود.

این مسؤول بیان کرد: مردم کشوری مثل آمریکا که مهد تمدن است؛ نمی‌توانند بواسطه رنگ پوست نفس بکشند و در حالی که در ایران اسلامی همه ما با اراده قوی و با دارا بودن سلایق و علایق مختلف در کنار هم هستیم و اگر اراده خود را از دست دهیم به جایگاه تمدنی نخواهیم رسید.

محمدرضایی گفت:  مردم این مسیر نورانی انقلاب  را ادامه خواهند داد و باید مقدمات ظهور را فراهم و توانمندی خود را اثبات کنیم.

 

نکا میزبان جشنواره بینا‌لمللی عکس مقاومت

مسؤول بسیج رسانه شهرستان نکا هم از میزبانی جشنواره عکس مقاومت با موضوع سردار سلیمانی در نکا خبر داد.

حسین زحمتکش اظهار کرد: این جشنواره بین‌المللی با عنوان جشنواره عکس مقاومت با موضوع سردار سلیمانی در نکا، ۱۷ دی ماه امسال برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا در راستای وظیفه‌ای که برعهده داریم در کادرسازی انقلاب و رسانه انقلابی تلاش کنیم که امیدواریم با تلاش همگانی به اهداف خود برسیم.

رضا مبینی دبیر جشنواره گره هم با اشاره به ارسال ۲۲۱ اثر از ۲۴ استان کشور گفت: از این تعداد ۱۰ اثر برگزیده انتخاب و از ۶ نفر اول با لوح، تندیس و جوایز تجلیل شد و ۴ نفر هم برگزیده تندیس جشنواره شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول