اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از حل مشکلات کشور تا پیگیری مطالبات توسط احزاب در مازندران

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری مازندران گفت: احزاب و گروه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات و مسائل کشور نقشی موثر داشتند و می‌توانند، مطالبات مردم را پیگیری و از مسؤولان در حل مشکلات جامعه، پاسخ بخواهند.

از حل مشکلات کشور تا پیگیری مطالبات توسط  احزاب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی صابری دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری مازندران در جلسه‌ای با حضور دبیران کل احزاب و تشکل‌ها در استان، در حضور نماینده ولی فقیه گزارشی در خصوص عملکرد این مجموعه در سنوات گذشته و به‌ویژه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

وی افزود: احزاب و گروه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات و مسائل کشور نقشی موثر داشتند و در ادامه راه نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی و پویایی بیشتر، مطالبات مردم را پیگیری و از مسؤولان در حل مشکلات جامعه، پاسخ بخواهند.

در ادامه، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به گرامیداشت یاد و نام شهید نواب صفوی در جمعیت فدائیان اسلام و نقش وی در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت سالروز ۲۶ خرداد و شهادت شهدای حزب موتلفه به نقش و جایگاه احزاب و تشکل‌ها در حمایت از امام (ره)و جریان انقلاب اشاره کرد.

وی گفت: اهل تحزب بودن به معنای تشکل و جمع شدن است چرا که یک فکر در داخل مجموعه هزار نفری و یا بیشتر تبدیل به یک گفتمان پخته و بسیار عالی می‌شود، البته فقط وجود احزاب سیاسی کفایت نمی‌کند، بلکه باید احزاب فرهنگی و قرآنی هم داشته باشیم که در تربیت نیروی اسلامی کارآمد باشد.


 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: احزاب باید فضای گفتمان و نقد داشته باشند تا اگر جایی دارد به اشتباه می‌رود، مورد اصلاح قرار گیرد.

*لزوم نظارت برکار نمایندگان مجلس

محمدی‌لائینی بیان کرد: باید از نمایندگان مجلس در مورد عملکرد آنها سوال کنید و جواب بخواهید و پیگیر رفتار و عمل‌شان باشید، جریان انقلابی را تقویت کنید، درست است که نمایندگان فعلی از نیروهای انقلابی هستند و انشاالله انقلابی باقی می‌مانند ولی باید مدیریت شوند، نماینده‌ها نباید فقط به حوزه انتخابیه خود توجه کنند بلکه باید کل استان را در نظر داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: شما احزاب باید برای نمایندگان برنامه داشته باشید و مشکلات را به صورت مشخص رصد کنید و برای آن راهکار ارائه دهید، متن پیام مقام معظم رهبری به نمایندگان را برای نمایندگان بازخوانی کنند و ۱۲ بند مهم در آن پیام را به آنها گوشزد کنید.

این مسؤول ادامه داد: مجلس فقط قوه مقننه نیست بلکه اجرائیه هم هست و می‌تواند با نظارت بر روند اجرای قانون نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش فارس؛ اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل‌های انقلابی استان مازندران " جبهه پیروان خط امام و رهبری مازندران" با بیان مسائل و ارائه راهکارهایی از آیت‌الله لائینی درخواست کردند که در دستیابی احزاب به جایگاه اصلی خود در جامعه اسلامی و بین مردم کمک کند تا شاهد تقویت احزاب و تشکل‌های انقلابی به دور از هرگونه نگاه و دستورات غیرحزبی باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول