اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجلس در ماه‌های آینده کلید مجموعه‌ای از تحولات را خواهد زد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بخشی از تحولات با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و بخشی با مدیریت های اجرایی رقم می‌خورد اما کمیسیون‌های تخصصی مجلس ریل گذار این تحولات خواهند بود.

مجلس در ماه‌های آینده  کلید مجموعه‌ای از تحولات را خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی در خصوص مصادیق تحول‌گرایی و تحول‌خواهی مجلس یازدهم شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین گام تحول در مجلس با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی را شاهد خواهیم بود. کمیسیون‌های تخصصی نقش اساسی در ایجاد تحول دارند و باید ریل گذاری مناسب داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهتمام و اراده نمایندگان این دوره مجلس به نظر می‌رسد که در ماه‌های اولیه دور جدید، اقدامات مثبت را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بخشی از تحولات با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و بخشی با مدیریت های اجرایی رقم می‌خورد. مدیران اجرایی قطعا با استفاده از روش‌های نوین می‌توانند نقش آفرینی کنند.

فرهنگی معتقد است: در ماه‌های آینده مجلس کلید مجموعه‌ای از تحولات را خواهد زد و به طور مشخص، روشن می‌شود که تحولات تا چه میزان قابلیت عملیاتی شدن دارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم تحولات در حوزه معیشتی و اقتصادی زندگی مردم تاثیر گذار باشد، گفت: امیدواریم اتفاقات خوب و مثبتی رقم بخورد هرچند مشخص نیست که مسیر این تحولات چگونه پیش رود.

انتهای پیام/60002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول