اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بدهی ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۵۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی بدهکار است و این باعث شده تا این قرارگاه نتواند حقوق و مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را پرداخت کند.

بدهی ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدهکار است و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است.

وی افزود: عدم پرداخت این بدهی توسط دولت باعث شده تا قرارگاه خاتم الانبیاء هم نتواند مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد و این عدم پرداخت بدهی توسط دولت موجب بروز مشکل شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه‌های بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آبرسانی استان خوزستان شرکت کرده و کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرانجام رسانده و دولت باید مطالباتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پروژه‌های مختلف پرداخت کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: دولت در حالی بدهی خود به قرارگاه خاتم الانبیاء را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پردازد که جلوی شرکت‌هایی مثل توتال فرش قرمز پهن می‌کند و آنها هم کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیمه کاره رها کرده و از کشور می‌روند.

وی در پایان گفت: ‌از سوی دیگر دولت که پول قرارگاه خاتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده، از پول کارگران این مملکت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کند و این آقا بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده 7 میلیون دلار از ایران پول گرفته که این پول از منابع و درآمدهای شستا پرداخت شده که متعلق به تأمین اجتماعی و کارگران این مملکت است و باید برای پرداختن آن از تک تک کارگران اجازه گرفته می‌شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول