اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادعای معاریو| آمریکا گفت‌وگو با تل‌آویو درباره اشغال کرانه باختری را متوقف کرده است

یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد، پس از بروز اختلاف میان مقامات رژیم صهیونیستی درباره نحوه اجرای طرح اشغال اراضی کرانه باختری، آمریکا رایزنی‌های خود با این رژیم در این خصوص را متوقف کرده است.

ادعای معاریو| آمریکا گفت‌وگو با تل‌آویو درباره اشغال کرانه باختری را متوقف کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بحث و جدل‌ها بر سر قصد رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی وسیعی از کرانه باختری ادامه دارد و امروز (پنجشنبه) «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «آبی و سفید» اعلام کرد، با اشغال اراضی که در آن تعداد زیادی فلسطینی زندگی می‌کنند، موافق نیست.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، برای این موضوع منتظر پاسخ مثبت ائتلاف آبی‌ و سفید نمی‌ماند و آن را اجرایی می‌کند.

در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت، در پس اختلافات به وجود آمده میان نتانیاهو، گانتز و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه درباره این طرح و شیوه اجرای آن، دولت آمریکا گفت‌وگوها با کابینه رژیم صهیونیستی در این خصوص را متوقف کرده است.

بر اساس گزارش مذکور، این اختلاف میان دو طرف در نشستی با حضور «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی مشهود بوده و به همین دلیل فریدمن تصمیم به عدم ادامه گفت‌وگوها تا زمان حل اختلافات مذکور گرفته است.

رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کرده بود که از ابتدای ژوئیه طرح اشغال کرانه باختری را اجرایی خواهد کرد؛ طرحی که به گفته فلسطینی‌‌ها شامل سی درصد از مساحت این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول