اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قانونگذاران آمریکایی با قطعنامه‌ای از منافقین حمایت می‌کنند

اکثر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا از قطعنامه‌ای که حامی گروهک تروریستی منافقین است حمایت کرده‌اند.

قانونگذاران آمریکایی با قطعنامه‌ای از منافقین حمایت می‌کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اکثر اعضای مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خودشان را از قطعنامه‌ای که خواستار حمایت از گروهک تروریستی منافقین است اعلام کرده‌اند. 

رسانه‌های آمریکا از جمله فاکس‌نیوز گزارش داده‌اند این قطعنامه از حمایت هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برخوردار است. 

در حالی که حتی نظرسنجی‌ها در خود آمریکا اعتراف می‌کنند گروهک تروریستی منافقین به دلیل جنایت‌پیشگی‌ها علیه ملت ایران از جمله حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی از هیچ حمایتی در جامعه ایران برخوردار نیست، «براد شرمن»، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا گفته هدف این قطعنامه «اعلام همبستگی با مردم ایران است.»

  فاکس‌نیوز نوشته تا کنون ۲۲۱ قانونگذار از دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه از این قطعنامه حمایت کرده‌اند. 

«تام مک‌کلینتاک»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان در هفته‌ جاری نامه‌ای به «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا نوشته و او را از وجود چنین قطعنامه‌ای آگاه کرده است. 

 در قطعنامه اعضای مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاهای اثبات‌نشده مطرح‌شده از سوی تروریست‌های منافقین مبنی بر اینکه ایران قصد داشته اعضای این گروهک را در سال ۲۰۱۸ در پاریس ترور کند عیناً تکرار و از آن حمایت شده است.

دولت آمریکا در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مجموعه اقدامات خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران، حمایت از گروهک تروریستی منافقین را در دستور کار قرار داده است. 

پایگاه آمریکایی «دیلی‌بیست‌» بهمن‌ماه سال گذشته گزارش داد «برایان هوک»، نماینده دولت آمریکا در امور ایران بعد از عملیات تروریستی آمریکا برای ترور سردار «قاسم سلیمانی» با یکی از نمایندگان گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده است.

 «دیلی‌بیست» در این خبر از منافقین به عنوان گروهی «جنجالی» یاد کرده که تا سال ۲۰۱۲ در فهرست تروریستی آمریکا قرار داشت.

برخی از دیگر نزدیکان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله «رودی جولیانی»، وکیل شخصی او ارتباطات نزدیکی با این گروهک تروریستی دارند و از این گروهک پول دریافت کرده‌اند.

با این حال، حتی مقام‌های دولت آمریکا هم از جایگاه ضعیف تروریست‌های منافقین در میان جامعه ایران آگاهی دارند. 

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا دی‌ماه سال گذشته ضمن اعتراف به «سابقه بحث‌انگیز» منافقین و «جایگاه ضعیف» آن در میان مردم ایران دیدار بدون اجازه مقام‌های آمریکایی با آنها را ممنوع کرده بود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول