اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استارت «جهش تولید» با اقدام جهادی شهرداری سی‌سخت/راه‌ا‌ندازی واحد تولیدی بعد از 7 سال+ فیلم

به همت شهردار و شورای اسلامی سی‌سخت استارت واحد تولیدی شن و ماسه شهرداری که 7 سال راکد بود زد شد و گام اول در راستای جهش تولید برداشته شد.

استارت «جهش تولید» با اقدام جهادی شهرداری سی‌سخت/راه‌ا‌ندازی واحد تولیدی بعد از 7 سال+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت با حضور مسوولان شهرستان سی‌سخت، فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت و سایر مسوولان عضو شورای اداری این شهرستان کارخانه شن و ماسه شهرداری شهر سی‌سخت بعد از 7 سال راه‌اندازی شد.

به گزارش فارس در حالی کارخانه شن و ماسه سی‌سخت راه‌اندازی می‌شود که این واحد تولیدی که برای ساخت و ساز در این شهر نقش کلیدی دارد به مدت 7 سال تعطیل بوده است.

علی فرد شهردار سی‌سخت در این آیین با بیان مشکلات قبلی شهرداری سی‌سخت به چند اقدام مهم که تاکنون در زمان مدیریت وی انجام شده اشاره کرد و گفت: راه‌ا‌ندازی سی‌ان‌جی و همچنین راه‌اندازی سوئیت‌های شهرداری و امروز راه‌اندازی واحد تولیدی شن و ماسه گامی برای توسعه شهر سی‌سخت است.

وی گفت: در هفته گذشته نیز اقدامی دیگر در راستای توسعه گردشگری صورت گرفت که طی آن قرار است جاده گردشگری سلامت به طول 6کیلومتر ایجاد شود.

به گزارش فارس با راه‌اندازی واحد تولیدی راکد شن و ماسه در شهر سی‌سخت فرمان جهش تولید در این شهر عملا اجرایی شد و بنا به گفته شهردار در ماه‌های آینده اقدامات دیگری جهت توسعه گردشگری شهر سی‌سخت انجام خواهد شد و خبرهای خوش دیگری در راه است.

 

 

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول