اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری ۲۰ توزیع‌کننده مواد مخدر در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و دستگیری ۲۰ توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۰ توزیع‌کننده مواد مخدر در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد معصومی اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با مجرمان، کارکنان انتظامی شهرستان تویسرکان با استفاده از توان رزمی و عملیاتی با اشراف اطلاعاتی و کارشناسی جغرافیای جرم، در یک ماه گذشته طرح مبارزه با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را اجرا کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۰ نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در نتیجه اجرای این طرح، تصریح کرد: با اجرای این طرح، سه کیلو و ۲۳۸ گرم انواع مواد مخدر شامل ۶ گرم هروئین، ۲۱ گرم شیشه، ۱۲۹ گرم تریاک و ۳۴ گرم شیره تریاک، ۴۳ گرم سوخته تریاک و سه کیلو و ۵۰ گرم ماده مخدر گل کشف و ۱۸ نفر از معتادان پرخطر نیز جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی ارتقای امنیت و فراهم آوردن محیط آرامش‌بخش برای شهروندان است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول