اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جاسک قرنطینه شد/ تعطیلی تمام صنوف غیرضروری

فرماندار جاسک گفت: از ٢٨خرداد تا ٣٠خرداد با دستور استاندار، کلیه صنوف غیرضرور تعطیل شده و در ضمن قرنطینه دو هفتگی بین روستاها و شهر به روستا آغاز شده و فقط تردد برای شاغلان در پروژه‌ها بصورت رعایت پروتکل های بهداشتی می‌باشد.

جاسک قرنطینه شد/ تعطیلی تمام صنوف غیرضروری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رادمهر با بیان این تک تک افراد جامعه باید در قطع زنجیره ویروس کرونا مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: اگر فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نشود  و مردم از سفرها و ترددهای غیرضرور خودداری نکنند، شهرستان دچار مشکل جدی می‌شود.

وی افزود: از ٢٨خرداد تا ٣٠خرداد با دستور استاندار، کلیه صنوف غیر ضرور تعطیل شده و در ضمن قرنطینه دو هفتگی بین روستاها و شهر به روستا آغاز شده و فقط تردد برای شاغلان در پروژه‌ها بصورت رعایت پروتکل های بهداشتی می‌باشد.

فرماندار و رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان جاسک ادامه داد: استفاده از ماسک برای تمامی شهروندان مورد تاکید قرار دارد و همچنین استفاده ماسک برای ارباب رجوع‌ها وکارکنان ادارت اجباری است و همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رادمهر عنوان کرد: تنها راه کنترل و مهار بیماری، رعایت فاصله  اجتماعی و استفاده از ماسک و سایر اصول بهداشتی و از جمله شرکت نکردن در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها است و براساس تصمیم رییس ستاد مقابله با کرونا استان به مدت دوهفته این شهرستان در قرنطینه اجرا می‌شود.

وی گفت: از آنجا که زندگی را نمی‌شود تعطیل کرد، باید هم سلامت مردم را دید و هم درآمد مردم را مدیریت و مراعات کرد و به بهترین روش جهت انجام رعایت اصول دستور العمل‌های بهداشتی تلاش کرد و زندگی را بدون خطر با این شرایط همراهی کرد که این امر مستلزم همکاری و مشارکت همه مردم در انجام اصول بهداشتی است.

انتهای پیام/3264/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول