اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همت جهادی در نگین انگشتری جنوب کشور/وقتی شهر سی‌سخت با نگاه «قرارگاهی» اداره می‌شود

خوشبختانه در چند ماه اخیر با رویکردی که شورای اسلامی شهر سی سخت در پیش گرفت و شهردار از جنس کار و تلاش از نوع جهادی را به کار گماشت موجب تحرک در شهر سی سخت شد به نحوی که در همین چند ماه و وقت کم کارهای خوبی در شهر سی سخت شد.

همت جهادی در نگین انگشتری جنوب کشور/وقتی شهر سی‌سخت با نگاه «قرارگاهی» اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت یکی از مشکلاتی که همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد مانع توسعه و پیشرفت شده گسست ها و همدلی کم میان ارکان تصمیم گیری و مسوولان است که در همه نقاط استان چنین نقطه ضعف بزرگی نهادینه شده است.

از جمله این مشکلات که به وضوح دیده می شود ناهماهنگی و عدم همدلی میان شوراهای اسلامی و شهرداران در بیشتر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در سال‌های اخیر خوب به یاد داریم که در شهر توریستی سی سخت این موضوع موجب رکود در کارها و عقب ماندگی در شهری شده بود که باید امروز همچون نگینی در جنوب کشور به مسافران و گردشگران خدمات می داد که چنین نشد.

خوشبختانه در چند ماه اخیر با رویکردی که شورای اسلامی شهر سی سخت در پیش گرفت و شهردار از جنس کار و تلاش از نوع جهادی را به کار گماشت موجب تحرک در شهر سی سخت شد به نحوی که در همین چند ماه و وقت کم کارهای خوبی در شهر سی سخت شد.

شهر تقریبا به انبار زباله تبدیل شده بود که دل هر رهگذر و بیننده ای را به درد می آورد تنها پمپ سی ان جی در شهر که مردم به آن دل خوش کرده بودند و تعطیل شده بود دوباره راه اندازی شد و سوئیت‌های اقامتی شهرداری برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران دوباره راه اندازی شد.

در اقدام مهم و ارزشمند کارخانه تولید شن و ماسه که 7 سال در بیابان خاک می خورد دوباره راه اندازی شد و استارت جهش تولید در سی سخت زده شد تا نشان دهد که شهردار جهادی از جنس قرارگاه خاتم به دور از حاشیه و در تعامل با شورای و نماینده مردم تنها برای یک هدف آن هم کار به سی سخت آمده است.

علی فرد که سابقه خدمت در یکی از خدوم ترین دستگاه ها یعنی قرارگاه خاتم را داشته امروز خود را وقف شهر سی سخت کرده و با ناملایمات و مشکلات جنگیده و در کنار اعضای شورای اسلامی برای توسعه شهر آستین همت بالا زده است.

اعضای شورا هم از این عملکرد رضایت کامل دارند به نحوی که داریوش محسنی عضو شورای اسلامی شهر سی سخت تعامل کنونی را در سطح استان کم نظیر می داند که همین موجب تسریع در امور شده است.

به گزارش فارس اکنون باب خدمت در شهر سی سخت باز شده که سایر مسوولان نیز وظیفه دارند که با شورا و شهرداری همکاری کنند اگر امروز واحد تولید شن و ماسه شهرداری بعد از 7 سال دوباره راه اندازی شده باید دستگاه های دولتی مصالح مورد نیاز خود را از این واحد تهیه کنند تا کار انجام شده روی ریل قرار گیرد و دیگر شاهد تعطیلی آن نباشیم.

دستگاه های محیط زیست و منابع طبیعی هم باید شهردار و شهرداری را حمایت کرده و در جاهایی که نیاز به همکاری است سخت گیری نکنند و اجازه دهند برنامه های توسعه ای شهرداری در مبحث گردشگری البته با کار کارشناسی تداوم داشته باشد.

اما مردم نیز باید بعد از سال ها که میان شهرداری و شورا تعامل کمتری وجود داشت در این دوره همکاری لازم را داشته باشند و در خصوص برنامه های توسعه ای همگام و همدل با دستگاه خدمات رسان شهری باشند تا سی سخت نگین گردشگری جنوب غربی کشور روزهای بهتری را تجربه کند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول