اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توجه به صیانت از حریم شهر در دستورکار دادسرای مشهد

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: صیانت از حریم این کلانشهر در راستای پیشگیری از گسترش حاشیه نشینی و جلوگیری از تصرف و تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار دادسرای مشهد است.

توجه به صیانت از حریم شهر در دستورکار دادسرای مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای مشهد، محمدحسین درودی اظهار کرد: صیانت از حریم این کلانشهر در راستای پیشگیری از گسترش حاشیه نشینی و جلوگیری از تصرف و تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار دادسرای مشهد است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: کمیته صیانت از حریم شهر مشهد از سال 96 با هدف ایجاد یک رویه واحد و بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌های متولی امر از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: رفع تصرف اراضی ملی و اعاده به وضع سابق آن در سه مرحله به میزان 103 هکتار؛ اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری در خصوص اعاده به وضع سابق باغ ویلاهای غیر مجاز طی 14 مرحله که حدود 670 هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی و اعاده به وضع سابق شده، بخشی از اقدامات اجرایی این کمیته در سال 98 است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول