اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شرکت ۳۱ نفر از کارکنان استانداری سمنان در آزمون تعیین صلاحیت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۳۱ نفر از کارکنان استانداری سمنان در آزمون تعیین صلاحیت و جذب نیروهای درون‌سازمانی مستعد برای انتصابات سیاسی شرکت کردند.

شرکت ۳۱ نفر از کارکنان استانداری سمنان در آزمون تعیین صلاحیت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون تعیین صلاحیت و جذب نیروهای درون‌سازمانی مستعد برای انتصابات سیاسی، اظهار کرد: برنامه ارتقای منابع انسانی و دانش فنی کارکنان مجموعه وزارت کشور، یکی از اهداف برگزاری آزمون تعیین صلاحیت و جذب نیروهای درون‌سازمانی مستعد برای انتصابات سیاسی است.

وی افزود: برنامه ارتقای منابع انسانی و دانش فنی کارکنان وزارت کشور، به‌خصوص در حوزه سیاسی امروز در حال اجراست که به همین واسطه این آزمون در استانداری سمنان نیز برگزار شد و تعداد ۳۱ نفر از کارکنان استانداری سمنان در این آزمون شرکت کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: در این مرحله که مرحله نخست آزمون است، شرکت‌کنندگان باید حداقل ۵۰ امتیاز را برای ورود به مرحله دوم کسب کنند.

فخری ادامه داد: این برنامه در بسیاری از وزارتخانه‌ها ازجمله وزارت کشور به‌منظور تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از کارشناسان مُجرب در حوزه‌های مختلف در حال اجراست تا در ارتقاهای بعدی در این حوزه‌ها از این بانک‌های اطلاعاتی استفاده کنند.

وی اذعان داشت: مرحله دوم این آزمون نیز در حوزه آموزش در وزارت کشور برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان باید حداقل ۷۵ امتیاز را کسب کنند تا شرایط ورود به بانک اطلاعات مدیران را به دست آوردند و شاخص‌های دیگری در انتخاب مدیران در مناصب سیاسی وجود دارد که بسیار اثرگذار خواهد بود و این بانک اطلاعاتی الزامی برای استفاده از همه نیروهای شرکت‌کننده نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این مرحله بسیار حساس و ارزنده‌ است که توسط حوزه سیاسی و مرکز آموزش وزارت کشور برگزار شد تا شناسایی اولیه نیروها انجام شود و در آینده بر اساس خروجی این آزمون و با در نظر گرفتن توانمندی‌ها و سایر شاخص‌های موردنظر، انتخاب مدیران در حوزه‌های سیاسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول