اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمنان بنیان خانواده در کشور را مورد هدف قرار داده‌اند

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بنیان خانواده را هدف گرفتند و این را خوب انجام می‌دهند و آمار طلاق هم به همین دلیل زیاد شده است. مادری که با دختر بزک کرده در جامعه می‌چرخد نشان از آن دارد. ما باید جوانان را مراقبت کنیم.

دشمنان بنیان خانواده در کشور را مورد هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد،حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی  ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: این روز و ساعت یک بار است و تکرار ندارد، هر نفسمان دیگر برنمی‌گردد پس باید همه چیز را برای آن دنیا فراهم کنیم حتی شفاعت را باید مهیا کنیم.

امام جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: رزق روزی برای هر جنبده‌ای وجود دارد، خدا رزق انسان را پاک و مطهر قرار داده اما انسان‌ها آن را از بین می‌برند. طمع یک بردگی دائمی است و هیچ مومنی حق ندارد با طمع زندگی کند.

وی اظهار داشت: خداوند، انسانی که گره‌ای از کار جامعه را باز می‌کند دوست دارد، در بخش اشتغال باید مشورت باشد اما این راه را نمی‌توان در یک شب طی کرد زیرا عجله باعث نابودی فرد و یک جمع می‌شود. باید مسائل شرعی هر شغلی را بدانیم و رعایت کنیم.

حسناتی در ادامه گفت: در تاریخ ریشه انحراف‌ها عدم شناخت دین است. یکی از انحرافات به خاطر شهوت و هواپرستی مقابل دین قرار گرفتن است. ائمه آمدند ما را پاک کنند، زندگی آن‌ها را مطالعه کنید و ببینید می‌خواهید با کدام باشید.

امام جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: در این کرونا یاد گرفتیم که بیدار باشیم، در این دوران کتاب بخوانیم و از فرصت استفاده کنیم و از جلسات استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: رشد جامعه به خانواده و پایه‌اش به بانوی خانواده است. هرجا مادر خوب مدیریت کند آن خانواده پیشرفت می‌کند. دشمنان خوب فهمیده‌اند و با بیش از شبکه تلویریونی میخواهند خانواده را باید نابود کنند.

حسناتی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی بنیان خانواده را هدف گرفتند و این را خوب انجام می‌دهند و آمار طلاق هم به همین دلیل زیاد شده است. مادری که با دختر بزک کرده در جامعه می‌چرخد نشان از آن دارد. ما باید جوانان را مراقبت کنیم.

امام جمعه نجف‌آباد تصریح کرد: مسجدی‌ها بدانید فرا کرونایی‌ها دنبال این هستند که مساجد را از ما بگیرند. ما با رعایت موازین بهداشتی اجازه نخواهیم داد. امروز باید همت کنیم جوانان را مثل شهید سلیمانی و همت‌ها تربیت کنیم.

وی ابراز داشت: در آستانه سالگرد تاسیس تبلیغات اسلامی هستیم و باید هدایت آن را به کسی بدهیم که درست سکانداری کند.

حسناتی کرونا را برنامه‌ریزی دشمن خواند گفت: با ایجاد تجمع‌ها بعد از کرونا فروپاشی ملت‌ها را فراهم کرده بودند که دین و مراجع و مردم به میدان آمدند و باعث سربلندی کشورمان شدند.

امام جمعه نجف‌آباد اظهار داشت: آمریکا دیگر ایالات متحد نیست بلکه ایالات متفرقه آمریکا شده و حالا مردمش می‌خواهند تفکیک شود و دیگر متحد نخواهد شد. آمریکا تمام شده اما با شیطنت آمده در منطقه و در برخی کشورها دنبال منافع است.

وی در پایان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تفرقه بین شیعه با شیعه را ترویج دهد و با سر و صدا می‌خواهند همه را به‌هم بریزند. تبعیض نژادی برای هیچکس پسندیده نیست همین هم باعث فروپاشی ‌آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول