اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گلایه امام جمعه بردسکن از سفر اخیر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بردسکن

امام جمعه بردسکن از سفر اخیر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بردسکن ابراز گله مندی کرد.

گلایه امام جمعه بردسکن از سفر اخیر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: بیش از چهار ماه است که روحانیون با توجه به شیوع ویروس کرونا در روستاها در حال تبلیغ هستند و با توجه به سفر اخیر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حتی یک جلسه با روحانیون گذاشته نشد، روحانیون از مافوق خود انتظار دارند که پای درد و دل آنان بنشینند.

 امام جمعه بردسکن افزود: تمام روحانیون طرح هجرت و مستقر در شهرستان بردسکن به ۳۵ نفر نمی‌رسند و می‌طلبد که مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در سفر اخیر خود به بردسکن با روحانیون جلسه‌ای را برگزار می‌کردند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی رحمة الله علیه بیان کرد: روحانیون باید اعتدال نسبت به بیان مسائل سیاسی را رعایت کنند، دیده می‌شود که بعضا روحانیون گاهی اوقات بیش از چندین ماه از مسائل سیاسی صحبت نمی‌کنند و گاهی نیز هر روز از مسائل سیاسی سخن می‌گویند، باید به رعایت اعتدال در گفتن مسائل سیاسی دقت داشت.

امینی با اشاره به اینکه نباید باورهای مردم را تضعیف کنیم، گفت: به مردم هشدار باید داد و آنان را از دسیسه‌های دشمنان آگاه کرد.

امام جمعه بردسکن به موضع گیری‌های سیاسی اشاره و اظهار کرد: در موضع‌گیری‌ها باید مواظب باشیم که گاهی باعث دلسردی می‌شود.

وی با تبریک سوم تیر ماه سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز ملی دختر گفت: ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و نامگذاری این روز به نام دختر جایگاه والای دختران را در جامعه می‌رساند.

امینی در سخنان خود به دیدن فیلم‌های ترکی و کره‌ای که بنیان خانواده را سست می‌کند اشاره کرد و افزود: این سریال‌ها سخیف و ناچیز بودن خانه داری و شغل مادران را نشان می‌دهد و هر گونه موارد مذهبی و دینی، ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیایی و بی‌غیرتی را در اینگونه سریال‌ها میتوان دید، باید هوشیار باشیم که دشمنان از چه راه‌هایی به بنیان خانواده ضربه وارد می‌کنند.

امام جمعه بردسکن گفت: بعضی از ادارات برخورد بسیار خوب و شایسته‌ای را با مردم دارند اما بعضی از مسئولین شهرستان حتی حاضر به پاسخگویی تلفن‌های خود و حل مشکلات مردم نیستند و بعد از چندین مرتبه تماس گرفتن و جواب دادن مسئول بصورت طلبکارانه با مردم صحبت می‌کنند که موجب ناامیدی فرد می‌شود.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول