اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید فرمانده تکاوران دریایی نداجا از تیپ دوم تکاوران حضرت رسول اعظم (ص)

فرمانده تکاوران دریایی نداجا از تجهیزات و توانمندی‌ های تیپ دوم تکاوران دریایی حضرت رسول اعظم (ص) منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کرد.

بازدید فرمانده تکاوران دریایی نداجا از تیپ دوم تکاوران حضرت رسول اعظم (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، فرمانده تکاوران دریایی از تجهیزات و توانمندی ‌های تیپ دوم تکاوران منطقه دوم نیروی دریایی ارتش بازدید و رضایتمندی خود را از آمادگی دفاعی این یگان رزمی اعلام کرد.

ناخدا یکم ستاد مرادی، طی این بازدید قانع نبودن به شرایط موجود را از نشانه‌های موفقیت در هر کاری دانست و خاطر نشان کرد: تحت هر شرایطی می‌بایست چشم انداز روشنی برای آینده ترسیم کرد و در مسیر تحقق آن گام‌ های بلند و حساب شده‌ای برداشت و البته همواره توکل به خداوند و تأسی به ائمه اطهار (علیهم السلام) در زمره اصول اساسی است که هرگز نباید از یاد برد.

وی در پایان افزود: در مجموعه تفنگداران و تکاوران دریایی آن چیزی که خودش را نشان می‌دهد و بروز می‌کند، ظرفیت‌ها نیروی انسانی است، زیرا زمانی که پا به عرصه رزم می‌گذاریم، شاید تجهیزات خیلی پیچیده‌ای را بکار نگیریم  اما نیازمند نیروی انسانی بسیار توانمند، شجاع، با ایمان، ولایتمدار و بهرمند از آمادگی جسمانی و دانش در سطح بالایی هستیم که بتواند رو در رو و چهره به چهره با دشمن مبارزه کند و اگر در نیروی دریایی به دنبال نیروی انسانی بسیار ارزشمند،  توانمند و آماده به رزم با همه ویژگی‌های خاصی که برای صحنه رزم نیاز دارد می‌باشد اولین جایی که باید ورود کند همین مجموعه‌ای است که شما در آن خدمت می‌کنید.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول