اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ورزش فارس همچنان بلاتکلیف!/ آیا تکلیف متولی ورزش فارس در هفته پیش رو مشخص می‌شود؟

با سپری شدن 20 روز از بازداشت مدیرکل ورزش فارس و در حالی‌که در این مدت گزینه‌های زیادی برای به دست گرفتن سکان ورزش استان مطرح شدند، اما همچنان ورزش فارس در حال تجربه بلاتکلیف‌ترین روزهای تاریخ خود است.

ورزش فارس همچنان بلاتکلیف!/ آیا تکلیف متولی ورزش فارس در هفته پیش رو مشخص می‌شود؟

سرویس ورزشی خبرگزاری فارس/  با سپری شدن 20 روز از بازداشت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و در حالی‌که در این مدت گزینه‌های زیادی برای به دست گرفتن سکان ورزش فارس مطرح شدند، اما تاکنون هیچ یک از آنان نه به عنوان سرپرست و نه به عنوان مدیرکل معرفی نشده‌اند تا ورزش فارس بلاتکلیف‌ترین روزهای تاریخ خود را تجربه کند.

در بین گزینه‌های مطرح اخیر نام علی‌رضا فارسی دانشیار دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تهران و فرهاد دریانوش مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز و رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.

اما بر اساس اعلام منابع موثق هنوز نمی‌توان از این دو نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مدیرکلی ورزش و جوانان نام برد؛ چرا که هنوز سایر گزینه‌ها از جمله عباس حاجی‌زاده و محمد جعفری شانس تکیه بر صندلی مدیریت ورزش فارس را دارند و از آنها نیز برنامه خواسته شده و هنوز گروه‌هایی به دنبال رایزنی برای آنان هستند.

ظاهرا هنوز استاندار فارس و نمایندگان استان بر سر گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند، اما بر اساس شنیده‌های ما در هفته پیش رو مدیرکل ورزش و جوانان فارس معرفی خواهد شد.

نکته‌ای که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است هرچه زمان بیشتر بگذرد این ورزش فارس است که بیشتر متضرر می‌شود و شایسته است تا وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان فارس بر اساس شایسته‌سالاری بر سر گزینه‌ای به توافق برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول