اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پادووانی: روی ویلچر زندانی شدم و فقط وعده شنیدم/ تا فهمیدند به فیفا شکایت کردم سراغم را گرفتند

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم اما وقتی مسؤولان باشگاه فهمیدند پادووانی به فیفا شکایت کرده بلافاصله سراغم را گرفتند.

پادووانی: روی ویلچر زندانی شدم و فقط وعده شنیدم/ تا فهمیدند به فیفا شکایت کردم سراغم را گرفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لئوناردو پادووانی در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: من سر حال هستم ولی روز به روز زندگی سختی دارم.

وی افزود: من قبل از مصدومیت نمی دانستم زندگی با ویلچر چقدر سخت است. نمی دانم در زندگی شما کسی هست که با ویلچر زندگی می کند یا نه. الان که با شما صحبت می کنم در برزیل هوا بسیار خوب و خنک است، دوست دارم الان ورزش کنم ولی نمی شود. من 2 سال و نیم است که منتظر باشگاه استقلال هستم که پولم را بدهند ولی آنها فقط قول می دهند.

مدافع برزیلی تاکید کرد: دو سال و نیم است که منتظر 100 هزار دلار هستم، من استقلال را دوست دارم اما وقتی آنها فهمیدند پادووانی به فیفا شکایت کرده بلافاصله صدایم زدند و سراغم را گرفتند، این خیلی زشت است. من بازیکن حرفه ای هستم و به پولم نیاز دارم. مردم ایران و طرفداران استقلال خیلی خوب هستند ولی نمی دانم چگونه باشگاه با من این رفتار را انجام می دهد؟

پادوونی تاکید کرد: من از شما سوال می کنم سلامتی تان چه قیمتی دارد؟ اگر به من بگویید دوست داری به زندگی قبل از مصدومیت برگردی یا پول بگیری حتما زندگی قبل از مصدومیت را انتخاب می کردم. شما می دانید قیمت یک ویلچر چقدر است؟

وی ادامه دارد: من برای تهیه پیراهن، کتانی، صبحانه، نهار باید از همه کمک بگیرم ولی من نه می توانم کار کنم و نه پولی دارم. زندگی با ویلچر خیلی سخت است.

مدافع برزیلی در خصوص اینکه فکر می کند آیا این 100 هزار دلار را پرداخت می کند اظهار داشت: آنها گفته اند این پول را پرداخت می کنند ولی فیفا گفت 2-3 ماه صبر کن و اگر پرونده به نفع تو شد بیشتر از 100 هزار دلار دریافت خواهم کرد.حتی همه مردم و هواداران استقلال گفتند تو شکایت کن تا پول بیشتری بگیری، آنها گفتند تو با پیراهن استقلال مصدوم شدی پس حقت است که پول بگیری.

وی که با رادیو تهران صحبت می کرد تاکید کرد: من بدون کمکِ گردن بند از زمین بلند شدم و به بیمارستان رفتم. این برای من خیلی خطرناک بود ولی این اتفاق برایم رخ داد. من قبل از مصدومیت می گفتم 2 سال دیگر بازی می کنم و در ایران می مانم تا در اینجا مربی شوم ولی الان هیچ چیزی ندارم. من به باشگاه استقلال می گویم که زندگی ام سخت است، همه چیز گران است، من نمی خواهم خانه بزرگی داشته باشم بلکه می خواهم زندگی سختم را بگذارنم.

پادووانی در خصوص اینکه آیا ممکن است سلامتی اش را به دست بیاورد یا خیر گفت: خیلی سخت است که دوباره راه بروم. زندگی من روی ویلچر است و در واقع  روی این ویلچر در زندان هستم. روز به روز با خدا حرف می زنم تا کمکم کند ولی الان نمی توانم بگویم خوب می شوم یا خیر.

مدافع برزیلی در خصوص اینکه آیا به وی پیشنهاد همکاری شده بود یا خیر گفت: نه، همه این حرف را زدند ولی هیچکس کاری نکرد. باید با من تماس بگیرند و خواسته های من را بشنوند نه اینکه فقط در رسانه ها و اینستاگرام قول بدهند. این موضوع در زمان مدیریت قبل و الان رخ داده است.

وی با اعلام این موضوع  که علاقه زیادی به هواداران دارد یادآور شد: ایران وطن دوم من است، من همیشه به مردم کشورم گفته ام که ایران مردمان خوبی دارد.دوست دارم دوباره به ایران برگردم ولی شاید این کار با این وضعیت جسمانی من خیلی سخت باشد. مردم از طریق اینستاگرام با من در ارتباط هستند و خیلی من را دوست دارند.

پادووانی تاکید کرد: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا از ایران و دنیا خارج شود و مردم بتوانند زنگی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول