اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رفع تصرف 10 هکتار از اراضی کشاورزی در«چرداول»

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، گفت: 10 هکتار از ارضی کشاورزی که به سوله و شالی کوبی و خانه باغ تغییر کاربری یافته بودند در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت و رفع تصرف شدند.

رفع تصرف 10 هکتار از اراضی کشاورزی در«چرداول»

سرهنگ مظفر مهدی‌خانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ماموران انتظامی این فرماندهی با مشارکت و همکاری یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان، از تغییر کاربری 3 قطعه زمین کشاورزی جلوگیری کردند.

 وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در اجرای این عملیات 10 هکتار از ارضی کشاورزی که به سوله و شالی کوبی و خانه باغ تغییر کاربری یافته بودند در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، گفت: اراضی کشاورزی می‌تواند سفره گسترده‌ای برای بخش عظیمی از جامعه و راه حلی مناسب برای پیشبرد  اقتصاد مقاومتی باشد اما متاسفانه توسط عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری یافته و منفعت آن فقط به جیب عده‌ای خاص می‌رود.

سرهنگ مهدی‌خانی ادامه داد: قبل از احداث هر گونه بنا در زمین‌های کشاورزی نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذی‌صلاح و کسب مجوزهای قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول