اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرب و شتم یکی از خبرنگاران همدان/ خانه مطبوعات بیانیه صادر کرد

خانه مطبوعات استان همدان در جریان اعتراض به توهین و ضرب و شتم یکی از خبرنگاران بیانیه‌ای علیه این اتفاق صادر کرد.

ضرب و شتم یکی از خبرنگاران همدان/ خانه مطبوعات بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خانه مطبوعات استان همدان به دنبال ضرب و شتم یکی از خبرنگاران بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

متاسفانه روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه عوامل یکی از هتل‌های همدان با حضور در مقابل منزل پدرخانم یکی از خبرنگاران، اقدام به توهین و ضرب و شتم خبرنگار کرده و بسیاری از همسایگان و اهالی محله شاهد این ماجرا بودند که جای تاسف بسیار دارد.

خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکوم کردن این عمل غیراخلاقی، وظیفه خود می‌داند از حقوق تضییع شده خبرنگار در این اتفاق دفاع کرده و پیگیری قضایی لازم را انجام دهد.

این خانه با رایزنی‌های صورت داده با مدیران مرتبط با این حوزه از جمله مدیران استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتل‌داران استان همدان و قول مساعد این عزیزان مبنی بر پیگیری ماجرا و اعلام نتیجه، به مدیران ذی‌ربط توصیه می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری لازم را انجام داده و جامعه خبری استان را از نتیجه پیگیری‌ها مطلع  سازند.

بدیهی است هرگونه کوتاهی مدیران، مسئولین و مجموعه‌های اداری و اجرایی مربوطه در برخورد با متخلفین با واکنش متناسب جامعه رسانه استان مواجه  خواهد شد.

ضروری است با توجه به اتفاق رخ داده و نیز دیگر مسائل روی داده برای خبرنگاران از جمله شکایت‌های صورت گرفته از تعدادی خبرنگاران و رسانه‌ها و تهدید برخی خبرنگاران این نکته را یادآور شده که خانه مطبوعات استان همدان به عنوان یک نهاد صنفی مستقل همواره پیگیر حقوق خبرنگاران، عکاسان و جامعه رسانه استان هست.

خانه مطبوعات استان همدان همه مدیران دولتی و بخش خصوصی را به سعه صدر بیشتر، صبر، تحمل نقد و نقدپذیری دعوت کرده و از جامعه رسانه استان هم درخواست می‌شود تا با حفظ آرامش فضای سیاسی و اجتماعی استان و به دور از هیاهو پیگیر حقوق خود باشند و در این راه مطمئن باشند که خانه مطبوعات حامی همیشگی آنان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول