اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

رومانی درباره عدم حفاظت از منصوری پاسخ‌گو باشد/ احتمال قتل قاضی منصوری به ‌دست ضدانقلاب و منافقین

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مرگ قاضی منصوری گفت: اگر واقعا ماجرای قتلی درمیان باشد؛ باید سرنخ ماجرا را در میان ضدانقلاب و منافقین که از قاضی منصوری زخم خورده بودند، جست‌وجو کرد.

رومانی درباره عدم حفاظت از منصوری پاسخ‌گو باشد/ احتمال قتل قاضی منصوری به ‌دست ضدانقلاب و منافقین

سیدمصطفی خوش‌چشم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ماجرای مرگ منصوری در پایتخت رومانی گفت: منافقین دیروز مدعی شده بودند یک پرواز قشم‌ایر به بلغارستان فرستاده شده تا منصوری و دو زندانی معمولی دیگر ایرانی را به تهران برگردانند. همچنین ادعا کردند دادستان رومانی به دلیل شکایت‌های حقوقی که در اروپا و آمریکا در زمینه منصوری در جریان بوده اجازه سفرش به صوفیه بلغارستان برای پرواز به تهران در پنحشنبه شب را نداده بوده است. 

وی ادامه داد: حتی خود منافقین هم معترفند منصوری خودش می‌خواست به ایران برگردد. با این حال هم‌اکنون رسانه‌های معاند و منافق تلاش دارند این شایعه که کار ایران و سپاه است را القا کنند. 

خوش‌چشم تصریح کرد: این احتمال وجود دارد ضدانقلاب و منافقین و کسانی که از احکام منصوری زخم خورده بودند؛ دست به قتل وی زده باشند؛ زیرا آنها دیدند منصوری در حال بازگشت به ایران است و دیگر دست‌شان به او نمی‌رسد.

وی اظهار داشت: یکی از رسانه‌های معاند ادعا دارد در سایتی گفته شده قبل از اینکه منصوری از پنجره به بیرون پرتاب شود؛ از بالای پله‌های هتل به پایین هل داده شده است! اما آیا یک قاتل حرفه‌ای چنین کاری انجام می‌دهد؟ حتی اگر چنین باشد چنین اقدامی بیش‌تر حاکی از عصبانیت و قصد ترساندن و رعب قبل از کشتن فرد است. 

خوش‌چشم گفت: اگر واقعا ماجرای قتل در میان باشد؛ باید سرنخ ماجرا را در میان ضدانقلاب و منافقین که از قاضی منصوری زخم خورده بودند، جست‌وجو کرد.

وی اظهار داشت: پلیس، دولت و دستگاه قضائی رومانی باید پاسخ‌گو باشند و بگویند چرا کارشکنی کردند و چرا از کسی که هم مورد پیگرد جمهوری اسلامی و هم تحت تعقیب ضدانقلاب از طرف محاکم اروپایی و آمریکایی بوده محافظت نکردند؟ 

کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان گفت: همچنین ایران باید سریعاً اطلاعات پرونده از جمله دوربین‌های مداربسته هتل را از رومانیایی‌ها بخواهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول