اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بین‌المللی بغداد

شماری از شهروندان و نمایندگان اقشار مختلف عراق با حضور در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مقام آن‌ها را گرامی داشتند.

رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بین‌المللی بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهروندان عراقی امروز جمعه در پاسداشت شهدای محور مقاومت در این کشور، در محل شهادت سپهپد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس»، معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق گل گذاشتند.

دفتر اطلاع رسانی الحشد الشعبی عراق کرد که به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت که به مناسبت تأسیس الحشد الشعبی برگزار شد، علاوه بر نصب بلیبوردی تحت عنوان «زیبایی پیروزی» در محل شهادت شهدای حمله تروریستی آمریکا، در ورودی فرودگاه بین‌المللی بغداد، از تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس (نقاشی دیواری) رونمایی شد.

به هنگام رونمایی از این دو اثر، نمایندگان گروه‌های مختلف جامعه عراق و مقامات در محل استشهاد شهدای مقاومت دسته گل تقدیم کردند.

 

 

نظامیان تروریست آمریکایی سیزدهم دی ماه در اقدامی تروریستی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همراه رزمندگان مقاومت به شهادت رساندند. این اقدام آمریکا باعث شد پارلمان عراق دو روز بعد به طرح اخراج نیروهای اجنبی از جمله آمریکا از عراق رأی دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول