اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازرسان آژانس در بدو ورود به کشور انگشت‌نگاری شوند/ مجلس اجازه افزایش قیمت حامل‌های انرژی را نمی‌دهد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از نمایندگان و بازرسان آژانس در بدو ورود به کشور انگشت‌نگاری شود، گفت: باید شرط حضور محدود نمایندگان آژانس در ایران، عدم رفت و آمد و سفر آنان به آمریکا و فلسطین اشغالی باشد.

بازرسان آژانس در بدو ورود به کشور انگشت‌نگاری شوند/ مجلس اجازه افزایش قیمت حامل‌های انرژی را نمی‌دهد

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی آژانس انرژی اتمی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: این اقدام آژانس نشان داد که این نهاد بین‌المللی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و به ابزار دست کشورهای غربی تبدیل شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون همه بازرسان از نقاط درخواستی بازرسی کرده‌اند و این نشان می‌دهد که کشورمان همکاری لازم را در این زمینه داشته است، افزود: متاسفانه آژانس برای بازدید از نقاطی که ادعاهایی در مورد آنها وجود دارد کرده است که غیر قابل قبول است.

طاهری با بیان اینکه با برخی از دوستان در مجلس صحبت کردیم تا در مقابل این زیاده‌خواهی آژانس ایستادگی کنیم، تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم تا بیانیه یا مصوباتی را در مجلس شورای اسلامی در مقابل این قطعنامه داشته باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مصوبات می‌تواند شامل اعمال محدودیت در دسترسی بازرسان آژانس به اماکن هسته‌ای کشورمان باشد، گفت: باید حضور نمایندگان و بازرسان آژانس در مراکز حساس به شدت محدود شود.

وی با بیان اینکه باید از نمایندگان و بازرسان آژانس در بدو ورود به کشور انگشت‌نگاری شود، ادامه داد: باید شرط حضور محدود نمایندگان آژانس در ایران، عدم رفت و آمد و سفر آنان به آمریکا و فلسطین اشغالی باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آژانس سیاسی عمل می‌کند و ما نباید در مقابل این اقدامات آژانس کوتاه بیاییم.

وی در مورد علت این زیاده‌خواهی‌ها گفت: متاسفانه جواب و عکس‌العملی درستی از سوی کشورمان به این زیاده‌های‌ها داده نشده و همین امر باعث شده تا آنها به اقدامات گستاخانه خود ادامه دهند و هر روز به اقدامات غیر قانونی جدیدی دست بزنند.

طاهری با اشاره به زمزمه‌ها و احتمال افزایش قیمت برخی حامل‌های انرژی از سوی دولت گفت: نمایندگان اجازه نخواهند داد که کالاهای اساسی و حامل‌های انرژی مانند نفت سفید، گازوئیل و... بدون مجوز مجلس شورای افزایش قیمت داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول