اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آتش سوزی در دامنه کوه موک و زنجیران فیروزآباد مهار شد

آتش سوزی کوه‌های موک و زنجیران فیروزآباد پس از پنج ساعت تلاش، مهار شد.

آتش سوزی در دامنه کوه موک و زنجیران فیروزآباد مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد،پس از پنج ساعت تلاش طاقت‌فرسا نیروهای امدادی و مردمی، آتش سوزی در دامنه کوه موک و زنجیران مهار شده و نیرو ها در حال پایش تا اطمینان کامل از خاموشی آتش هستند.

  آتش سوزی که ساعت ۱۵ روز جمعه رخ داده بود، برای مهار آتش در این منطقه بلافاصله نیروهای کمکی  اعم از نیروهای امدادی، مردمی، محیط زیست، منابع طبیعی و نیروهای بسیجی به منطقه اعزام شدند.

 این آتش سوزی که در حدود ساعت 15 آغاز شده بود در ساعت ۲۰ مهار شد و علت آتش سوزی‌ دقیق مشخص نیست و پس از بررسی  نهایی عمدی یا سهوی بودن آن مشخص می‌شود.

ظرف چند روز اخیر تاکنون چندین فقره آتش سوزی در جنگلها و مراتع این شهرستان نظیر ارتفاعات کوه روستاهای رودبال و سرگر و همچنین دامنه کوه موک و زنجیران رخ داده است.

 آتش در کمین جنگل‌ها و مراتع است و با توجه به بارندگی های سال زراعی جاری و پوشش گیاهی که با گرم شدن هوا منجر به خشک شدن پوشش گیاهی شده خطر آتش سوزی را بالا میبرد. 
 آتش در دامنه کوه های موک و زنجیران مهار شده  و نیروها در حال پایش تا اطمینان کامل از خاموشی ان می باشند.

وسعت آتش سوزی در منطقه هنوز مشخص نبوده و در آخرین گزارش نیروهای امدادی و آتش نشانی کارخانه سیمان فیروزآباد به کمک رسانی برای مهار اتش به منطقه اعزام و هم اکنون در حال پایش و اطمینان کامل از مهارآتش می باشند.
انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول