اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدار به مردم؛ سرنوشتی مشابه استان‌های با وضعیت قرمز در انتظار کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم برای پیشگیری از کرونا همکاری نکنند سرنوشتی مشابه استان‌های قرمز در انتظار کهگیلویه و بویراحمد است.

هشدار به مردم؛ سرنوشتی مشابه استان‌های با وضعیت قرمز در انتظار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی بانشی در خصوص وضعیت بیماری کرونا گفت: بیماری کرونا کماکان در کشور روند صعودی دارد و بعد از اینکه در استان‌های همجوار این آمار افزایشی بوده مشکلاتی برای سایر استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در یکی دو هفته اخیر آمار کرونایی‌ها در این استان کماکان بالا بوده و نسبت به هفته‌های قبل به شدت افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اگر احتیاط نکنیم و اصول پیشگیری را رعایت نکنیم احتمال اینکه سرنوشتی مانند استان‌های با وضعیت قرمز در انتظار کهگیلویه و بویراحمد باشد زیاد است.

این مسوول عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و رعایت اصل فاصله‌گذاری هوشمند و سه اصل ساده استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌ها و عدم حضور در تجمعات، مراسمات، میهمانی‌ها و عروسی‌ها این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول