اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ضرورت ورود دستگاه‌هابه آب‌رسانی روستاها/ سواحل بوشهر تجهیز شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسؤولان دارد و باید به هر طریق به مردم آن مناطق آب‌رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد بیماری کرونا دچار مشکلات نشوند.

ضرورت ورود دستگاه‌هابه آب‌رسانی روستاها/ سواحل بوشهر تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیب صعودی ویروس کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر در ارتباط با بیماری ویروس کرونا لازم است مردم استان برای سلامتی خود، خانواده و دیگران به‌دقت مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی نمایند و به توصیه‌های مسؤولان ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا توجه جدی و مراقبت کامل نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مدیران استان و گروه‌های جهادی در عرصه تولید و توسعه امکانات بهداشتی و درمانی کوششی مضاعف داشته باشند و مراکز درمانی و آزمایشگاهی را توسعه دهند و با یک عزم همگانی این بیماری را مهار نمایند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به خطر مناطق کم آب استان بوشهر گفت: وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسؤولان دارد و باید به هر طریق به مردم  آن مناطق آب‌رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد بیماری کرونا دچار مشکلات نشوند. از همه گروه‌های جهادی و بسیج گران‌قدر تقاضا دارم در این زمینه مانند همیشه تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی در خصوص معضل ورود مواد مخدر به استان بوشهر بیان کرد: متأسفانه مواد مخدر در دو عرصه ورود و توزیع از طریق استان بوشهر شرایط نگران‌کننده‌ای دارد، با توجه به رویکرد جدید سوداگران و جنایت‌کاران قاچاق مواد مخدر به ورود دریایی آن لازم است مسؤولان ذی‌ربط با جدیت تمام دراین‌باره مبارزه قاطع داشته باشند. همچنین بر خود لازم می‌دانم از تمامی مأموران مبارزه جدی با مواد مخدر تشکر و قدردانی نمایم.

صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه تصریح کرد: مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین امور در زندگی انسان است و تمام ادیان الهی به‌ویژه اسلام بر آن تأکیددارند. از تمامی نهادهای فرهنگی تقاضا دارم مناسب با شرایط موجود کارهای فرهنگی را با ابتکارات و نوآوری‌های تشویقی و جذاب به‌ویژه در فضای مجازی گسترش دهند و آموزه‌های اسلامی را در سطوح مختلف جامعه تعمیق و نهادینه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از مسؤولان درخواست می‌کنم درباره سامان‌دهی سواحل استان از جهت امکانات رفاهی سالم، امور بهداشتی به‌ویژه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و مراعات امور فرهنگی و شرعی تدابیر و برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول