اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من | ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی راه ممنوع است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به تخریب چند روستا در مرزدشت خمام، گفت: بر اساس قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی ، بدون اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ممنوع است.

فارس من | ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی راه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه‌اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه‌های خود در این سامانه و جمع‌آوری امضاهای بیشتر می‌توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

«چرا چند مغازه در روستای مرزدشت تخریب شد؟» یکی از عناوینی بود که مخاطبان در سامانه فارس من ثبت کردند و از خبرگزاری فارس خواستند تا این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد.

مخاطب در ثبت سوژه فوق ذکر کرده بود که « تعدادی مغازه در روستای مرزدشت ماه پیش توسط راهداری تخریب‌شده، بدون اجازه و مطلع بودن آن؛ لطفاً پیگیری کنید.»

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موضوع ثبت‌شده در فارس من، اظهار کرد: بر اساس مفاد ۱۷ و ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی ، بدون اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی(سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) ممنوع است.

به گفته حجت‌الله عطائی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان موظف به پیگیری و اجرای تبصره ۱ ماده۶ قانون فوق و رفع تصرف از حریم راه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان بیان کرد: درصورتی‌که متقاضی محترم درخواستی در چارچوب مقررات مورداشاره داشته باشند می‌توانند با ارائه مستندات و مدارک لازم به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول