اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز افتتاح شد

دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز درآستانه دهه کرامت با حضور خادمان این مکان مقدس آغاز به کار کرد.

دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوبری در حاشیه مراسم آغاز به کار دفتر نمایندگی مسجد جمکران در تبریز محور فعالیت‌های این دفتر را در سه موضوع اساسی اعلام کرد و گفت: ارتباط نزدیک مردم با مسجد مقدس جمکران، مهمترین هدف این دفتر است تا به نوعی ارتباط مردم با مهدویت پررنگ تر شود.

مسؤول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز افزود: آماده سازی مردم برای ظهور امام زمان(عج) را دیگر محور فعالیت این دفتر برشمرد و گفت: مردم باید آمادگی معنوی داشته باشند تا بتوانیم زمینه ظهور را فراهم کنیم.

به گفته وی برگزاری دوره‌های مختلف مهدویت شناسی هم برای عامه مردم و هم فرهیختگان جامعه را دیگر هدفی است که این دفتر در استان دنبال خواهد کرد.

حجت الاسلام نوبری گفت: نخستین نمایندگی بعد از تهران به شهر تبریز داده شده است و برنامه ریزی برای کمک رسانی به محرومین یکی از اولویت‌های کاری این مجموعه در استان خواهد بود.

وی در خصوص تعامل نمایندگی مسجد مقدس جمکران با نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ادامه داد: قطعا با آستان قدس رضوی هم تعامل خواهیم داشت چون اهداف در زمینه ترویج فرهنگ امامت و ولایت یکی است.

مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز در پایان گفت: از هفته‌های بعدی برنامه‌های متعددی در زمینه ترویج فرهنگ

 

تبیین سبک زندگی مهدوی نباید مغفول بماند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این دفتر دردیدار خادمان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: افتتاح دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز می‌تواند برکات معنوی فراوانی برای این شهر داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که مردم تبریز افرادی ولایتمدار هستند، ابراز کرد: ولایتمداری اهالی تبریز حکایت از پیوند قلبی عمیق آنان با ائمه اطهار (ع) دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که ارادت و محبت قلبی نسبت به ائمه (ع) در همه شهرهای کشور وجود دارد، افزود: کمتر زائری دیده می‌شود که پس از زیارت حضرت معصومه (س) در قم به زیارت مسجد مقدس جمکران نرود.

امام‌جمعه تبریز، حجت‌الاسلام‌ نوبری که عهده‌دار مدیریت دفتر مسجد مقدس جمکران در استان شده است را چهره‌ای نام‌آشنا برای عامه مردم و مسئولین توصیف کرد و اظهار داشت: وی فردی ولایی با روحیه‌ای جهادی است که حضور ایشان گره‌گشای بسیاری از امور خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از فعالیت ثمربخش دفتر مسجد مقدس جمکران در استان، گفت: گسترش و تبیین فرهنگ و سبک زندگی جامعه مهدوی امری است که باید بیشتر به آن توجه کرد.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول