اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

منچسترسیتی با رقمی پایین‌ سانه را به بایرن مونیخ نمی دهد

منچسترسیتی حاضر نیست در ازای پیشنهاد مالی پایین، به لروی سانه اجازه انتقال به بایرن مونیخ را در پنجره نقل و انتقالات دهد.

منچسترسیتی با رقمی پایین‌ سانه را به بایرن مونیخ نمی دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ، قهرمان فصل جاری رقابت‌‌های لیگ فوتبال آلمان «بوندس‌لیگا»‌ از یک سال قبل در آرزوی رسیدن به سانه است اما تا به این لحظه به خواسته‌اش نرسیده است.

تیم مونیخی اکنون توان خود را متمرکز کرده تا در پنجره نقل و انتقالاتی امسال به هر طریقی فوروارد 24 ساله سیتیزن‌ها را از آن خود کند.

در همین راستا تلاش باشگاه ژرمنی،‌ حتی باعث کسب توافق با فوروارد ملی‌پوش و‌ آلمانی نیز شده است. به همین دلیل بود که سانه حاضر نشد با آبی‌های آسمانی، قراردادش را تمدید کند.

پپ گواردیولا، سرمربی 4 سال اخیر منچسترسیتی،‌در مصاحبه روز گذشته‌اش نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت که شاگردش به این دلیل که می خواهد به تیمی دیگر ملحق شود، از امضای تفاهم‌نامه کاری جدیدی خودداری کرده است.

طبق نوشته امروز روزنامه استاندارد، مدیریت باشگاه انگلیسی با آگاهی از قصد و برنامه‌ بازیکنش،‌ حاضر نیست در ازای رقمی کم با انتقال سانه به بایرن موافقت کند.

بر اساس همین نوشته، سیتیزن‌ها در مورد مهاجم 4 سال گذشته خود فقط به دریافت پیشنهاد‌های قوی فکر می کنند. به همین خاطر با رقم‌های کم راضی نخواهند شد که این امر ممکن است منجر به ادامه حضور سانه تا پایان مدت قراردادش تا سال آینده شود.

منچستری‌ها قیمت فروش سانه را در تابستان گذشته حدود 140 میلیون پوند تعیین کردند اما بعید است که اکنون به خاطر بحران عظیم مالی ناشی از کرونا،‌بایرن یا هر تیمی دیگر چنین مبلغ بالایی را هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: منچسترسیتی قیمت فروش سانی را در تابستان گذشته 140 میلیون پوند تعیین کرده بود.

بایرن با رقم‌های خیلی کمتر، دنبال گلزن تکنیکی است که منچستری‌ها به راحتی رضایت نخواهند داد.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول