اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آخرین تلاش اردکانی‌ها/ خاتم در لیگ برتر والیبال می‌ماند

باشگاه خاتم اردکان به تیمداری خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور ادامه خواهد داد.

آخرین تلاش اردکانی‌ها/ خاتم در لیگ برتر والیبال می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که اکثر تیم‌های حاضر در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده و از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهند کرد، مسئولان تیم والیبال خاتم اردکان هنوز تقریباً هیچ اقدامی برای تیم خود نکرده‌اند.

اردکانی‌ها که فصل گذشته کار را با مسعود آرمات آغاز کردند و در ادامه به فرهاد نفرزاده رسیدند، هنوز سرمربی فصل آینده خود را هم انتخاب نکرده‌اند، اما مسئولان خاتم اعتقاد دارند که این تیم با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد داشت. 

در همین راستا اردکانی‌ها از همه اهالی والیبال، پیشکسوتان و واجدین شرایط در کمیته‌ها دعوت کرده‌اند تا انتقادات و پیشنهادات خود را در اولین فرصت به هیأت والیبال ارسال و در صورت تمایل به همکاری و عضویت در هیأت والیبال و قبول مسئولیت در هر یک از کمیته‌ها، رزومه‌کاری و برنامه‌های خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد تیم خاتم همچنان در لیگ برتر والیبال به کار خود ادامه خواهد داد و در این راه از ظرفیت و توانمندی بازیکنان بومی شهرستان و استان استفاده خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول