اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در مرز «پرویزخان»/ 348 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 348 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 24 میلیارد ریال در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین خبر داد.

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در مرز «پرویزخان»/ 348 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز  در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پایانه مرزی پرویزخان حین کنترل خودروهایی که کار صادرات و واردات را انجام می دادند به 17 دستگاه تریلی مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که اعضای یک باند حرفه ای قصد دارند، 348 هزار لیتر گازوئیل را در پوشش "رزین اکریلیک" (مواد شیمیایی) از مرز "پرویزخان" به کشور عراق قاچاق کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تیرهوشی ماموران، اعضای 17 نفره این باند شناسایی و دستگیر و مواد سوختی یاد شده نیز کشف شد.

وی با اشاره به انتقال هر 17 دستگاه تریلی به پارکینگ، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 24 میلیارد ریال عنوان کرد.

جاویدان همچنین از تشکیل پرونده‌ای برای اعضای این باند و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان برشمرد و گفت: آمار کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل حدود 15 درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول