اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره برداری از فاز اول پردیس تئاتر شهر مشهد در تیر ماه 1400

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به رفع مشکلات پروژه پردیس تئاتر شهر گفت: طبق زمانبندی جدید فاز اول پردیس تئاتر شهر 31 تیرماه 1400 آماده بهره برداری خواهد شد.

بهره برداری از فاز اول پردیس تئاتر شهر مشهد در تیر ماه 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید و آغاز فعالیت مجدد عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد انجام شد، ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل تاخیر به وجود آمده در اجرای این پروژه اظهار کرد: بخش زیادی از تاخیر به وجود آمده، خارج از اختیار شهرداری مشهد بوده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه خوشبختانه با رفع مشکلات اولیه، از امروز فعالیت مجدد پروژه در 13 هزارمتر زیر بنا آغاز شده است، افزود: در حال حاضر نقشه‌های پروژه در اختیار ما قرار گرفته و موضوعات و توافقات مرتبط نیز با آستان قدس رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: این پروژه در آذر ماه سال گذشته آغاز شده و در همان زمان به مردم وعده دادیم که زمانبندی فاز اول پروژه که شامل ساخت بلک باکس با زیربنا 6 هزار متر مربع بوده، را تا اردیبهشت ماه سال 1400 آماده بهره برداری کنیم.

کاظمی با اشاره به اینکه از آن زمان حدود هفت الی هشت ماه گذشته است و مشکلات موجود پروژه را با تاخیر هفت ماهه مواجه کرده است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که با سه شیفته شدن اجرای پروژه، تاخیر پیش آمده را جبران و فاز اول پردیس تئاتر شهر را 31 تیرماه 1400 و حداکثر با دوماه تاخیر از زمانبندی اولیه به بهره برداری برسانیم.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: برای اجرای پردیس تئاتر شهر مشهد در فاز اول حدود 65 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که نزدیک به 45 میلیارد تومان آن در بودجه امسال دیده شده و مابقی نیز در اصلاح بودجه یا در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول