اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بازگشت اردکان به محدودیت‌های کرونایی

تصمیمات جلسه فوق‌العاده ستاد پیش‌گیری و مقابله با کرونا در اردکان از احتمال تشدید محدودیت‌ها در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در مورد این بیماری در سراسر شهرستان خبر می‌دهد.

بازگشت اردکان به محدودیت‌های کرونایی

بهروز شهابی زاد فرماندار شهرستان اردکان در گفت‌و گو با رسانه ها گفت: به‌ دنبال ثبت موارد متعدد از بیماران با تست مثبت کرونا در شهرستان اردکان،  جلسه فوق‌العاده ستاد پیش‌گیری و مقابله با کرونا در اردکان تشکیل و تصمیماتی به‌ منظور جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: برهمین اساس نیز بازارهای هفتگی و محله‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و گشت مشترکی از بازرسان بر رعایت این دستور ستاد نظارت خواهد کرد.

شهابی زاد خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد که پارک‌ها و بوستان‌ها از ساعت ۲۳ تعطیل شوند و شهرداری نیز مأمور اجرا و نظارت بر این مصوبه با برقراری گشت‌های مشترک با همکاری نیروی انتظامی است.

فرماندار اردکان با اشاره به این که دو گروه بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اماکن دولتی و اداری شامل ادارات، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و اصناف تشکیل می‌شود، تصریح می‌کند: با توجه به ثبت موارد مثبت کرونا در بین اتباع خارجی، نقاهتگاه این بیماران نیز در نزدیکی مهمان‌شهر صحابه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول