اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجمع خبازان در اعتراض به قیمت پایین نان/احتمال افزایش قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد!

جمعی از واحدهای خبازی با تجمع در استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار افزایش قیمت نان شدند.

تجمع خبازان در اعتراض به قیمت پایین نان/احتمال افزایش قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جمع کثیری از نانواداران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به قیمت پایین نان وارد استانداری کهگیلویه و بویراحمد شدند و خواستار رسیدگی مسوولان استان به مطالبه خود شدند.

آقائی یکی از این افراد به خبرنگار فارس گفت: قیمت نان پایین است و مدتی است که خواستار افزایش قیمت نان هستیم در حالی که آرد را از شیراز تامین می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال فارس که مردم از کیفیت پایین نان به شدت گلایه دارند، افزود: کیفیت پایین نان به دلیل آرد آن است. آرد کارخانه یاسوج بی‌کیفیت است به همین دلیل کیفیت نان مورد انتقاد مردم است.

آقائی عنوان کرد:  از ۳۰۰ واحد خبازی در مرکز استان تعداد زیادی آرد خود را از شیراز تامین می‌کنند، واحدهایی که آرد خود را از شیراز تامین می‌کنند کیفیت بهتری نسبت به واحدهایی دارند که از آرد کارخانه یاسوج استفاده می‌‌کنند.

گفتنی است که تجمع واحدهای خبازی و احتمال افزایش قیمت نان را طی تماس تلفنی از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم که سالار حسین‌پور گفت: هم‌اکنون جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی استاندار در همین خصوص در حال برگزاری است.

وی در پایان با اشاره به احتمال افزایش قیمت نان گفت: افزایش قیمت نان منوط به نظر استاندار است، ضمن اینکه کیفیت آردها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول