اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«خانه امن»، مرور یک پرونده تروریستی در قالب سریال است/ ورود به قصه خانواده‌های نیروهای امنیتی

نویسنده سریال «خانه امن» گفت: ساختار این سریال شبیه به سریال «ترور خاموش» است و یک پرونده امنیتی است که در کنارش خانواده‌هایی درگیر این ماجرا شده‌اند.

«خانه امن»، مرور یک پرونده تروریستی در قالب سریال است/ ورود به قصه خانواده‌های نیروهای امنیتی

«حسین تراب نژاد» نویسنده سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره این سریال گفت: «خانه امن» سریالی با موضوع امنیتی است و بر اساس ماجراهایی واقعی با موضوع تروریسم در ایران نوشته و ساخته شده است.

وی ادامه داد: تا به حال در سریال های تلویزیونی به چنین موضوعی ورود نشده و آنچه از تروریسم در سریال ها و فیلم ها دیده ایم اغلب تخیلی بوده اند.

این نویسنده همچنین افزود: تا الان تصویربرداری بخش زیادی از این سریال به کارگردانی احمد معظمی انجام شده و گروه همچنان مشغول کار هستند.

وی افزود: از آنجایی که خانه امن سریال پر بازیگری است، در ادامه تصویربرداری نیز بازیگرهای جدیدی به گروه خواهند پیوست.

نویسنده سریال «پرده نشین» با اشاره به منبع های تحقیقاتی در این سریال نیز گفت: حضور آقای اصفهانی به عنوان طراح و مشاور در این سریال و بسط موضوعات توسط ایشان بخش زیادی از نیازهای ما را در تحقیق ها برطرف می کند.
 
تراب نژاد افزود: ساختار این سریال شبیه به ترور خاموش است. یک پرونده امنیتی است که در کنارش خانواده هایی درگیر این ماجرا شده اند چه خانواده هایی که مظلوم و قربانی می شوند و چه خانواده هایی که جزو نیروهای منفی قصه هستند.

وی درباره تفاوت بین این سریال با سایر کارهای امنیتی تلویزیونی نیز گفت: ما در این سریال قصه خانواده های نیروهای امنیتی را هم می بینیم که تا به حال کمتر ورودی به این بخش شده است. 

این نویسنده همچنین ادامه داد: سه سریال سارق روح، ترور خاموش و خانه امن سه گانه ای در ادامه هم هستند، درست است که ارتباط داستانی و دیالکتیک بین شان وجود ندارد اما اتمسفر هر سه سریال و موضوعات و تم آن ها یکی است.

به گزارش فارس، «خانه امن» بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین تراب‌نژاد در ۴۵ قسمت و به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود. این سریال با طرحی از مرتضی اصفهانی مضمونی معمایی- امنیتی دارد.

به احتمال فراوان پخش این سریال نیمه دوم سال ۹۹ خواهد بود اما هنوز مشخص نشده از کدام شبکه پخش خواهد شد.

حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی، سامان صفاری، پرویز فلاحی پور، حمیدرضا عطایی  از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول