اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز به کار کمیته حقوقی انجمن صنفی مدیران رسانه همدان

مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان همدان زیر پوشش خدمات حقوقی انجمن صنفی قرار می‌گیرند.

آغاز به کار کمیته حقوقی انجمن صنفی مدیران رسانه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جلسه هیئت مدیره انجمن و هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه با حضور اکثریت اعضا برگزار و حسب دستورالعمل جلسه و نظر به پیگیری کارشناسان در خصوص مسائل حقوقی اهالی رسانه موارد مورد نظر مطرح و تبیین شد.

در این جلسه رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان با اشاره به افزایش میزان شکایت از رسانه‌های استان نسبت به سال گذشته  در حوزه‌های مختلف و لزوم آگاهی‌بخشی به همکاران در این زمینه پیشنهاد ایجاد کمیته حقوقی را مطرح کرد.

مسعود پورصالحی با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس سازمان حقوقدانان بدون مرز، از توافق با این سازمان در جهت حمایت از اهالی رسانه خبر داد.

در ادامه جلسه برابر مصوبه مورخه ۲۹\۳\۹۹ انجمن صنفی و با صدور حکمی از سوی دبیر انجمن؛ علیرضا شاکری عضو هیئت تحریریه نشریه مادستان و وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مسئول کمیته حقوقی انجمن منصوب شد.

بر این اساس و با توجه به تاکید اعضای هیئت مدیره از ابتدای تیرماه سال جاری هر یک از مدیران رسانه در استان همدان و همچنین خبرنگاران فعال در این رسانه‌ها که عضو انجمن صنفی باشند در صورت نیاز به مشاوره، تنظیم لایحه و یا قبول وکالت در خصوص شکایات مرتبط با حوزه رسانه، می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای و پیگیری قضایی دعوای حقوقی بهره‌مند شوند.

در همین راستا این انجمن آمادگی کامل دارد به منظور دفاع از حقوق همکاران رسانه‌ای عضو، تمام هزینه‌های مرتبط با وکلای مربوطه را به صورت کامل تقبل کند که یادآور می‌شود اعتبار این مصوبه تا پایان سال جاری بوده و در صورت نیاز مجددا قابل تمدید است.

همچنین در این جلسه و با پیشنهاد اعضا و تصویب هیئت مدیره؛ حمیدرضا جلیلی از خبرنگاران فعال و باسابقه در استان همدان و دارای مدرک کارشناسی حقوق نیز به عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی این انجمن صنفی معرفی شد.

در ادامه این جلسه گزارش جامعی توسط محمدرضا بیاناتی عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه ارائه شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول